anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Irena - moja galeria

irena-----
Początkujący

Irena - moja galeria

Witam wszystkich:) Jestem amatorkę,którą interesuje się fotografią. Chciała bym zaprezentować swoje zdjęcia i oczekuję konstruktywnej krytyki.Pozdrawiam ciepełko:)

10 ODPOW. 10
profile.country.en_GB.title
Monty-----
Poszukiwacz

Witamy na Forum :c37
Mam nadzieje,ze doswiadczenie tu zdobyte przyczyni sie do sukcesywnego postepu w fotografowaniu Twoja :c56

A co do zdjecia.Kadr ladny,ale zdjecie troche za ciemne.Sugerowalbym w tym przypadku zwiekszyc ISO lub najzwyczajniej fotografowac kwiatki przy slonecznej pogodzie majac slonce za swoimi plecami.

Przyslone tez troche nizej.

Pozdrawiam serdecznie :)

AdiQa-----
Początkujący

Również witam :c22
Jak napisał kolega, zdjęcie za ciemne choć kadr ok. Domyślam się, że posiadasz standardowego kita. Przy tym obiektywie najlepiej kwiatki i makro kadrować z bliska na dłuższej ogniskowej i jak najniższej przesłonie no i przede wszystkim przy dobrym świetle. Polecam program A (nie mylić z auto) gdzie można wybrać wartość przesłony :thumbsup:
Mniejsza wartość przesłony ładnie rozmyje też tło, które nie będzie wtedy odwracać uwagi od głównego motywu zdjęcia.

Pozdrawiam :)

marszal-----
Początkujący

Witam bardzo fajne zdjęcie, tyle że troszeczku ciemne.
Tak jak napisał Monty wyższe iso ewentualnie statyw.

Co do przysłony nie zgadzam się z AdiQa
dobrze dobrana przysłona i tak trzymać, przy większym otworze kwiat był by w połowie rozmazany, a za pewne nie o to chodziło. pozdrawiam

profile.country.pl_PL.title
Bertone.
Poszukiwacz

Witam Cię :c37
Zapraszam tutaj "Powitania" a później tutaj "Nasze buźki czyli poznajmy się lepiej :)"

... o fotce już zostało napisane :c20

Pozdrawiam
Bartek