anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

MyszaKR - foto by A500

profile.country.en_GB.title
myszaKR
Początkujący

MyszaKR - foto by A500

Witam wszystkich, ostatnio przesiadłem się z kompkata na lustrzankę :c56 500, wielu okazji do fotografowania jeszcze nie miałem ale jako że dość interesuję się motoryzacją to na początek wrzucę pierwsze foto w tej tematyce.

seat_ibiza_noc_600px.jpg

Co do samego sprzętu jestem zadowolony, ale duże mi jeszcze brakuje co widać na pierwszej fotce do której przydała by się dodatkowa lampa żeby oświetlić lepiej maskę.

35 ODPOW. 35
profile.country.pl_PL.title
bart_m26
Użytkownik

:c37
Na zdjęciach motoryzacyjnych nie znam się za bardzo, ale to co na mnie robi ogromne wrażenie :c4 to obróbka, zdjęcie wygląda jak....screen z NFS :c20 rewelka.

Kwiatek jak zostało powiedziane...za ciemno, bo sam kadr mi się podoba, jak możesz rozjaśnij tak z min o 1EV zobaczymy...
Piesek urodziwy, ale mi nie bardzo podoba się ta winieta...na plus kolory...lubię takie coś, nie bardzo przemawiają do mnie cukierkowe barwy.

Sony A35, 18-55mm, 50mm/1.8 +pasja i plany
HipiAnia
Początkujący

7 moim zdaniem najlepsze zdjęcie motoryzacyjne (ciekawe jak by wyglądało w HDR). :c4

myszaKR
Początkujący

nie jestem fanem HDRa, wole czasami pozbyć się jednego czy dwóch kolorów na zdjęciu ;)
Z fotomoto chce zadziałąć więcej, tylko czekam aż dorobię się lampy

HipiAnia
Początkujący

myszaKR napisał(a):

nie jestem fanem HDRa, wole czasami pozbyć się jednego czy dwóch kolorów na zdjęciu ;)
Z fotomoto chce zadziałąć więcej, tylko czekam aż dorobię się lampy

Jestem po prostu ciekawa jak by to wyglądało. Czasem można uzyskać fajny efekt, że na zdjęciu auto wygląda jak resorak a tak naprawdę to prawdziwe auto :)

myszaKR
Początkujący

Jak resoraki to próbowałem kiedyś tilt shift, ale to raczej obróbka a nie zdjecie...