Podziel się wrażeniami!
Cześć.
Jestem początkujący, pierwsze dni z lustrzanką w ręce, zdjęcia wykonane w trybie M. Jeszcze mam problemy z ostrością
c.d
c.d
o widzę, że u Ciebie też była tęcza ... skarb też?
2 przypadło mi najbardziej do gustu ładne kolory i ostrość
ale reszta fot też bardzo sympatyczna
Witam co do pierwszych trzech mam pytanie dlaczego takie dlugie czasy
jakbys skrucil czas np w 2 to mialbys ladnie rozmazane tlo
doczytalem teraz ze robisz na M czyli ustawienia reczne wiec masz mozliwosci do korygowania czy to przyslony czy czasu
a tak wogole ladne kwiatki to tyle okiem amatora
krwiopijca4 napisał(a):
co do pierwszych trzech mam pytanie dlaczego takie dlugie czasy
krwiopijca4 napisał(a):
a zobacz jaka byla przysłona chodzilo mi szczególnie o zdjecie 2 tam miales przyslone 13 mozna bylo zjechac np do 8nismo napisał(a):
na 1/60 zdjęcia wychodziły za ciemne
najprawdopodobniej tak i spokojnie ISO mogles ustawic na 400 to moim skromnym zdaniemnismo napisał(a):
Czy ta brak ostrości na zdjęciu nr 3,1 jest spowodowane właśnie tym czasem?
nawet nie wiesz ile mozna wyciagnac z kiciakanismo napisał(a):
obiektyw kitowy
No faktycznie z kita można wyciągnąć bardzo dużo! Zresztą przykłady znajdują się w galeriach na forum
Po obejrzeniu zdjęć (bardzo sympatycznych skądinąd) i przeczytaniu pierwszego posta nasuwa się pytanie czy aby napewno chcesz od razu strzelać fotki w trybie M?.. Jeżeli to Twoja pierwsza lustrzanka i posiadasz ją od kilku dni - może warto najpierw dobrze ją poznać i sprawdzić jej możliwości... Większość ludzi tutaj (niektórzy z bardzo dużą wiedzą i doświadczeniem) używa programów A, P, S. One są po to by ułatwiać życie No i pozwalają się skupić na fotografowanym obiekcie a nie technicznych pierdółkach
Pozwoliłam sobie zerknąć w EXIF-y i widzę, że dużo kombinujesz i sprawdzasz "co by było gdyby...". I to akurat się chwali
Pisałem już, że zdjęcia nie najgorsze?