anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

nismo - kilka nowych

nismo-----
Początkujący

nismo - kilka nowych

Cześć.
Jestem początkujący, pierwsze dni z lustrzanką w ręce, zdjęcia wykonane w trybie M. Jeszcze mam problemy z ostrością :)

59 ODPOW. 59
nismo-----
Początkujący
docentstopczyk
Początkujący

o widzę, że u Ciebie też była tęcza :P ... skarb też?

profile.country.pl_PL.title
BuBu__
Początkujący

2 przypadło mi najbardziej do gustu :) ładne kolory i ostrość
ale reszta fot też bardzo sympatyczna :)

jareklubicz.
Poszukiwacz

Witam co do pierwszych trzech mam pytanie dlaczego takie dlugie czasy :question:
jakbys skrucil czas np w 2 to mialbys ladnie rozmazane tlo ;)
doczytalem teraz ze robisz na M czyli ustawienia reczne wiec masz mozliwosci do korygowania czy to przyslony czy czasu :D
a tak wogole ladne kwiatki to tyle okiem amatora :thumbsup:

nismo-----
Początkujący

krwiopijca4 napisał(a):

co do pierwszych trzech mam pytanie dlaczego takie dlugie czasy :question:

na 1/60 zdjęcia wychodziły za ciemne np. nr 6, może lepiej ustawić iso na 400 i skrócić czas ?
Czy ta brak ostrości na zdjęciu nr 3,1 jest spowodowane właśnie tym czasem?

obiektyw kitowy.

dzięki za komentarze

jareklubicz.
Poszukiwacz

krwiopijca4 napisał(a):

nismo napisał(a):

na 1/60 zdjęcia wychodziły za ciemne

a zobacz jaka byla przysłona chodzilo mi szczególnie o zdjecie 2 tam miales przyslone 13 mozna bylo zjechac np do 8

nismo napisał(a):

Czy ta brak ostrości na zdjęciu nr 3,1 jest spowodowane właśnie tym czasem?

najprawdopodobniej tak :rolling_eyes: i spokojnie ISO mogles ustawic na 400 to moim skromnym zdaniem

nismo napisał(a):

obiektyw kitowy

nawet nie wiesz ile mozna wyciagnac z kiciaka

doslav.
Poszukiwacz

No faktycznie z kita można wyciągnąć bardzo dużo! Zresztą przykłady znajdują się w galeriach na forum :thumbsup: