anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Orinetta - Portretowy świat

orinetta
Początkujący

Orinetta - Portretowy świat

Witam, zdecydowałam się na stworzenie mojej galerii.
Fotografią zajmuję się od dwóch lat, jednak dopiero teraz zaczynam tworzyć prawdziwe zdjęcia.
Moja przygoda zaczęła się od pewnego kompaktu Samsung D70, następnie w moje posiadanie wpadł kolejny kompakt Sony H10, z którego byłam i jestem zadowolona. Od miesiąca posiadam Sony A200 + obiektyw 18-70mm, którym obecnie wykonuję zdjęcia.
A teraz czas na zdjęcia:

38 ODPOW. 38
orinetta
Początkujący

Po cudownym wypoczynku i wielu możliwościach robienia zdjęć, wróciłam z mnóstwem portretów i widoczków. Obecnie tylko jeden, reszta musi chwilę poczekać.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

orinetta napisał(a):

Obecnie tylko jeden, reszta musi chwilę poczekać.

Przy tego typu ujęciach ważne jest aby pilnować horyzontu. Tutaj niestety się to nie udało czego efektem jest wylewająca się woda :smileyhappy:

Pamiętaj o tym na przyszłość ;) To dość istotna kwestia.
Oczywiście reguły są po to żeby je łamać, ale muszą zaistnieć pewne okoliczności żeby się do tego posunąć.

Zdjęcie sympatyczne, dodałbym nieco więcej nasycenia żeby wzbogacić zdjęcie w kolorki :smileythumbsup:

Pozostałe też obejrzałem i podobają mi się te "bobasowe" ujęcia. Może faktycznie ciut za miękko jest, ale obróbka dodaje na tyle klimatu, że mi to nie przeszkadza. :)

orinetta
Początkujący

w pewnym sensie właśnie o to w zdjęciu chodziło, ale zapamiętam sobie :)

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

orinetta napisał(a):

w pewnym sensie właśnie o to w zdjęciu chodziło

Nie jestem w stanie znaleźć uzasadnienia dla krzywego kadru :c7

orinetta
Początkujący

nie jest to krzywy kadr, ale łuk na plaży. a zdjęcie robione spod podnóży wydmy.
Zależało mi na ukazaniu skrawka plaży, dosłownie maleńkiego.