anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Piko Photography

profile.country.pl_PL.title
Piko89
Poszukiwacz

Piko Photography

Zapraszam do oceniania moich skromnych zdjęć..myślę że powiecie co jest nie tak ;)

78 ODPOW. 78
Piko89
Poszukiwacz

Następne dwa zdjęcia

BuBu__
Początkujący

w sumie w fotkach 1, 3 i 5 cięzko mi było dostrzeć co chciałeś pokazać, ale jestem tylko amatorka ;)
2 chyba troszkę leci w prawo?
ale poza tym jak na pierwsze pstryki to zdjęcia sympatyczne, pozdrawiam :)

profile.country.PL.title
SZFENDAK
Poszukiwacz

w sumie w fotkach 1, 3 i 5 cięzko mi było dostrzeć co chciałeś pokazać, ale jestem tylko amatorka ;)
2 chyba troszkę leci w prawo?

to samo
dodatkowo na 5 zdjął bym trochę niebieskiego bo mury i okna nie miewają takich kolorków ;)

Piko89
Poszukiwacz

Dzięki za szczere odpowiedzi musze popracować nad tego typu zdjęciach bo ja się zajmuje sportowymi ale coś na boku trzeba robić ;) Co do 5 chciałem troszke poprawić kolory, ale widać że za dużo się poprawiło :)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Piko89 napisał(a):

ja się zajmuje sportowymi ale coś na boku trzeba robić ;)

to ja czekam na fotki z tematów, którymi nie zajmujesz się na boku :smileymrgreen:

Piko89 napisał(a):

Co do 5 chciałem troszke poprawić kolory, ale widać że za dużo się poprawiło :)

i tu widać przewaga programów do obróbki z możliwością operowania maskami (przede wszystkim Photoshop i chyba GIMP) :D

Piko89
Poszukiwacz

kris napisał(a):

to ja czekam na fotki z tematów, którymi nie zajmujesz się na boku :nauseated_face:

Dobra niedługo wstawie zdjęcia które lubię najbardziej robić, czyli jednego ze sportów ;)

kris napisał(a):

i tu widać przewaga programów do obróbki z możliwością operowania maskami (przede wszystkim Photoshop i chyba GIMP) :D