Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.
Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.
Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.
P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.
podwys, pablo_duch, Bubu_, danielek, cezar, 12MaRTiN90, shprot, Bertoneo i Michał dziękuję za pozostawione słowa
no niby tam jest ta eska ale tam się nie jeździcezar napisał(a):
97 - zamysł dobry - wykonanie złe. Mogłeś pokazać cały tor jak się wije na tym odcinku, czyli cały lewy zakręt na którym jest teraz biker i cały prawy zakręt do którego się zbliża - powstałaby fajna S-ka - a zrezygnować z niepotrzebnej bandy i ogrodzenia u góry kadru.
pzdr
Troche moja galeria się zakurzyła. Te zdjęcia czekały prawie ponad miesiąc na obróbke, pobodnie jak reszta moich zdjęć, tak to już jest jak się robi zdjęcia a nie obrabia. Lecz jakiś czas temu powiedziałem sobie że stop, nie robię więcej zdjęć do póki ich nie obrobię. Długo to nie trwało i uwinąłem się z tym w kilka dni .
4 ostatnie niestety w ogóle do mnie nie przemawiają....... takie zwykłe klatki ze spacerku ew ta łódka ma "to coś"
Raduchfoto, dzięki za pozostawioną i szczerą opinię
Witaj
Mnie się spodobała 100. Z jedną małą uwagą: gdyby była tylko ta mewa na tle samego morza - bez brzegu na drugim planie.
Wiem wiem - nie da się pogadać z mewą aby leciała akurat tu czy tam itp. Tak tylko piszę ...
Methos, wiem i sam ubolewam nad tym że nie mam umiejętności Dr.Doolitle
Po małej przerwie w oczekiwaniu na Szkockie landshafty (w kolejce są jeszcze motorowe, ale nie chce was ciągle nimi zamęczać); dymki po części zainspirowane Dośkiem
P.S. szczególnie podziękowania dla Bambiego