anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

coś za coś - płatne w złotych

dragon1960
Początkujący

coś za coś - płatne w złotych

:c10 Bardzo proszę o poradę, czy w celu uzyskania większych zbliżeń ( tak bardzo by mi się przydało na ostatnim rykowisku! ) korzystniejsze jest zastosowanie do obiektywu DT 4-5.6/55-200, konwertera 2x, czy też może kupić sobie obiektyw lustrzany Falcon 500mm f/6,3. Jestem 100% amatorem i na zakup super teleobiektywu po prostu (na razie), mnie nie stać, a te dwie pozycje mieszczą się w moich realiach cenowych.

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

temat przeniosłem do "Obiektywów..." bo przecież tego się tyczy ;)

telekonwerter x2 nie działa z obiektywem S 55-200.
Obiektyw falcon/samyang 500mm jest obiektywem manulanym. Warto o tym pamiętać :thumbsup:

kuraq.
Poszukiwacz

kris napisał(a):

Obiektyw falcon/samyang 500mm jest obiektywem manulanym. Warto o tym pamiętać :thumbsup:

A te falcony się mieszczą pod lampa? Bo coś ktoś o jakimś lustrzanym i a300/a200/a100/a230/a330/a380 już nie pamiętam dokładnie, co mówił, ale chodziło, że się nie mieści.

profile.country.pl_PL.title
Firianus
Początkujący

kuraq napisał(a):

kris napisał(a):

A te falcony się mieszczą pod lampa? Bo coś ktoś o jakimś lustrzanym i a300/a200/a100/a230/a330/a380 już nie pamiętam dokładnie, co mówił, ale chodziło, że się nie mieści.

Nawet jak sie nie mieszcza, to przecież nie będziesz jej używał do ogniskowej 500mm ;)

co do tematu- ja polowałbym raczej na Sony AF Reflex 500/8 SAL-500F80 LINK, ale coż- cena ;)

profile.country.en_GB.title
sadam_
Użytkownik

Firianus napisał(a):

kuraq napisał(a):

kris napisał(a):

Nawet jak sie nie mieszcza, to przecież nie będziesz jej używał do ogniskowej 500mm ;)