Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich serdecznie!
Mam drobny problem, jestem amatorem, niedawno dokupiłem do A350 obiektyw Sima 70-300. W sumie wszystko ok ale gdy dołożę do niego filtr polaryzacyjny to w żaden sposób aparat nie ostrzy, nawet na ręcznym ustawieniu nie ma możliwości ustawienia ostrości.
Czy to normalne, czy może trzeba jakiś dystans do filtra dokupić ?
Czy po prostu nie pasuje do tego obiektywu.
Przy obiektywie 18-70 mam filtr UV i nie ma żadnego problemu.
Czy mam reklamować filtr ?
Mam też pytanie, co sądzicie o obiektywie SIGMA 28-300 ? czy warto kupić zamiast nosić się z dwoma które posiadam ?
link do obiektywu : http://fotozakupy.pl/obiektyw/sigma-28- ... ,646s,383d" target="_blank
Witaj,
A jaki masz ten filtr? Chodzi o producenta, parametry itp.
Pozdrawiam,
puq13 napisał(a):
niedawno dokupiłem do A350 obiektyw Sima 70-300. W sumie wszystko ok ale gdy dołożę do niego filtr polaryzacyjny to w żaden sposób aparat nie ostrzy, nawet na ręcznym ustawieniu nie ma możliwości ustawienia ostrości.
Czy to normalne, czy może trzeba jakiś dystans do filtra dokupić ?
Czy po prostu nie pasuje do tego obiektywu.
Przy obiektywie 18-70 mam filtr UV i nie ma żadnego problemu.
Czy mam reklamować filtr ?
puq13 napisał(a):
Mam też pytanie, co sądzicie o obiektywie SIGMA 28-300 ? czy warto kupić zamiast nosić się z dwoma które posiadam ?
link do obiektywu : http://fotozakupy.pl/obiektyw/sigma-28- ... ,646s,383d" target="_blank" target="_blank" target="_blank
A co to znaczy - nawet na ręcznym ustawieniu nie ma możliwości ustawienia ostrości - czy zawsze jest nieostro, czy np. aparat nie potwierdza ostrości i dlatego piszesz, że nawet ręcznie nie można wyostrzyć?
Filtr polaryzacyjny zabiera do 2 EV światła więc w wielu warunkach może być za ciemno do wyostrzenia czy potwierdzenia ostrości. Jeżeli zawsze jest "mydło" to może być to "klasa" filtra - najtańsze mogą w znacznym stopniu wpływać na zdjęcie. A być może właśnie trafiłeś na trefny egzemplarz i wymiana pomoże.