Deel jouw ervaring!
Sinds kort ben ik in het bezit van een prachtige headset.. Althans dat zou 't moeten zijn.
Ik heb deze aangeschaft in het buitenland, Portugal (binnen EU). Echter onmiddelijk na ik 'm testte had ik last van het "Popping" probleem welke gekend is bij Reddit en volgens mij ook bij Sony. Het treed vooral op bij het stappen/wandelen en alleen als NC aanstaat.
De winkel wou hem dus niet retour aannemen. Maar ging hem dus ongeacht of hij 3 dagen geleden was aangeschaft richting Sony sturen. Portugal kennende, kan ik dit beter zelf doen. Ik leerde er mee leven
Na 3 weken begon de headband te kraken. Alsof een oud bed waar je in springt, aan linkerkant alleen (heel irritant). Als je de headset aanzet, of verplaatst is het duidelijk merkbaar.
Nu dit zijn 2 veel voorkomende problemen. Ik maak me meer zorgen om mijn laatste probleem:
Ik heb een héél groot gevoel dat de noice cancelling maar voor de helft meer functioneerd. Geluiden die vroeger weggefilterd werden, hoor ik nu weer. Soms heb ik het gevoel na 20x aan/uit zetten dat dit dan veel beter gaat. Ik reset hem dagelijks in de hoop dat dit beter wordt. Maar tervergeefs, zijn er nog mensen met dit specifiek probleem? En de andere problemen?
Iemand ervaring met de reparatiedienst van Sony? Hoelang dit duurd etc.. Aangezien ik in het buitenland werk en leef is dit dus van belang voor mij!