annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
Amstaff73
Lid

Problemen na firmware update KD75XF9005

Hallo,

 

zijn er meer mensen die een netwerkprobleem

ondervinden na de laatste firmware update?

Het probleem ontstaat als je de stekker uit het stopcontact hebt gehaald van de tv of wanneer er door een probleem de zekering/aardlekschakelaar wordt uitgeschakeld in de groepenkast. 
De volgende problemen ontstaan bij mij na onderbreking van de spanning:

* datum/tijd verkeerd. Niet in te stellen. 
* wel de melding dat de tv is aangesloten op

internet, krijg een ip adres, maar kan geen apps openen. Krijg dan de melding dat er geen internetaansluiting is.....(youtube, spotify etc geven allemaal dezelfde melding)

 

Vandaag contact gehad met Sony Helpdesk. Allerlei stappen ondernomen, maar zonder enig resultaat. Enige wat dan helpt is de tv terugzetten naar fabrieksinstellingen. 
Na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkt de tv weer 100%. 
Omdat de medewerker aangaf dat dit probleem ook kan voortkomen uit het feit dat de apps via Belgische servers worden aangestuurd, weer de stekker eruit getrokken, om te kijken of dezelfde fout terugkwam, en jawel daar was die weer. 
Vervolgens de tv op Belgie gezet etc. Alles werkte daarna ook 100%. 
Om te kijken or dit het probleem op zou lossen als de tv spanningsloos zou worden, weer de stekker eruit gehaald. Tv aangezet en weer hetzelfde probleem. Dus welk land je ook kiest, nadat de tv spanningsloos is geweest dan heb ik dit probleem. Heb nog wat landen geprobeerd en bij elk land hetzelfde probleem. Dit is een software/firmware probleem. Kan niet zo zijn dat er gegevens van je tv verdwijnen als je spanning wegvalt. 

Ik ben beZig met zonnepanelen voor te bereiden en moest mijn groepenkast vervangen, zodoende ben ik achter dit probleem gekomen. 
Zijn er nog meer mensen die tegen dit probleem, dat ontstaan is na de update, zijn aangelopen?

Denk dat de meeste mensen de stekker niet uit het stopcontact gehaald hebben en dus niet dezelfde ervaring hebben. 
Is het mogelijk dat iemand de stekker eruit wilt trekken om te kijken of hij/zij dit probleem ook dan heeft?

 

5F0FD86E-8863-476E-9992-B4105B3D4118.jpeg

36884FF1-B661-46B2-9EAE-6086A66DFDEB.jpeg

40AEB19F-BEF5-451D-8FA5-58F6654C08DF.jpeg

 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp