Podziel się wrażeniami!
Witam Jestem nowy na forum i jeszcze nie mogę się odnaleźć. Szukalem tematu zwiazanego z modelem nx500. Jestem zainteresowany w niedalekiej przyszlosci kupnem tego telewizora ale chciałbym usłyszeć jeszcze jakieś opinie (
jestem raczej laikiem jesli chodzi o telewizory dlatego ciężko mi sprecyzować o co mi chodzi w opiniach dokładnie - raczej o jakość obrazu , czy są jakieś problemy z podłączaniem sprzętu typu dvd , komputer , itp)
Chyba że polecacie coś innego 40 cali w podobnej cenie to też z checia przeczytam.
Jeżeli jest już temat na forum odnośnie tego modelu to poproszę o link.
Nie mam pojęcia jak prezentuje się cenowo NX500. Podejrzewam, że cena tego modelu (40") to ok 4 tys zł. W takim przypadku jeśli głównie zależy Ci na jakości obrazu, to lepiej przyjrzałbym się EX500, czy jak znajdziesz gdzieś w sieci modele W5500. Największym minusem NX500 jest starszy silnik Bravia Engine 2. W nowych telewizorach jest używana wersja "3". Nie jest to tak, że obraz na nim będzie nie do przyjęcia, ale na modelach które podałem będzie to wyglądało ładniej. Na NX500 HD wygląda bardzo ciekawie. Ja mam W4500 (starszy i słabszy od NXa) z silnikiem BE2 (Bravia Engine 2) i nie narzekam. Nawet kanały w Standard Definition (SD) z satelity wyglądają świetnie. Spełnia moje oczekiwania. Do tego NX500 jako nowszy model ma sporo więcej funkcji multimedialnych (nie w porównaniu do EX500), takich jak odczytywanie Divix z USB, duże możliwości DLNA. Do tego fajny design. EX500 za to ma Motionflow - czyli 100Hz - system odpowiadający za płynność obrazu. NX500 nie posiada. Osobiście stawiam większy priorytet na jakość obrazu i raczej wybrałbym EX500. Jednak podkreślam, że NX500 nie jest złym modelem i nie znam jego ceny - a od tego również zależy ocena telewizora.
Tu masz porównanie EX500 z NX500:
http://www.sony.pl/comparison/kdl40nx50 ... 40ex500aep