anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problemy techniczne z STR-DA3600ES

Dominiq872
Początkujący

Problemy techniczne z STR-DA3600ES

Witam,

Zakupiłem wczoraj super amplituner z mega wypasionymi funkcjami... lecz niestety jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy instalacyjne.

Podłączenie:

TV (Samsung 42` full HD) - Amplituner = HDMI + złącze optyczne
TV - PC = HDMI karta graficzna
Komputer - Amplituner = Mały jack~ 2 czincze (karta 5,1 SoundMax HD audio)
DLNA skrętka z routerem.

Co do DLNA to problem wygląda tak, że mojego stacjonarnego komputera serwer nie widzi, a laptopa ojca tak. W czym tkwi problem oraz jak zabezpieczyć sieć DLNA przed intruzami (na routerze mam zabezpieczenie na laptopie przez Mac filtr).

Co do komputera i telewizora problem wygląda tak, że na telewizorze widać ekran z PC i amplitunera (MENU) lecz nic nie słychać. Nie mogę kompletnie wydusić dźwięku z tego sprzętu.

Przepraszam jedyny dźwięk usłyszałem jak kalibrowałem głośniki 5.1.

Proszę o pomoc i błagam beż żadnych głupich mądrości typu "wszystko jest w instrukcji".

2 ODPOW. 2
profile.country.pl_PL.title
ssobie
Początkujący

A jakiego serwera używasz, żeby udostępniać zasoby?

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Dominiq872 napisał(a):

Zakupiłem wczoraj super amplituner z mega wypasionymi funkcjami...

Gratuluję zakupu. Amplituner świetny, klasa ES. Żeby poznać wszystkie jego możliwości, trzeba poświęcić trochę czasu..

Dominiq872 napisał(a):

Co do DLNA to problem wygląda tak, że mojego stacjonarnego komputera serwer nie widzi, a laptopa ojca tak.

Może firewall blokuje połączenie?

Dominiq872 napisał(a):

W czym tkwi problem oraz jak zabezpieczyć sieć DLNA przed intruzami (na routerze mam zabezpieczenie na laptopie przez Mac filtr).

Sieć DLNA zabezpieczasz tak jak inne sieci. Filtr MAC, zabezpieczenie hasłem w zupełności wystarcza.

Dominiq872 napisał(a):