Deel jouw ervaring!
hoi ik ben sinds 18 april de trotse eigenaar van een sony kdl-55ex720 daarbij heb ik ook 2 maal 3D brillen maar wat me nu telkens opvalt en vrij irritand word beide brillen bij het kijken van een 3D film valt de bril telkens ui en moet ik hem om de paar minuten aanzetten , iemand een idee waar dat aan liggen kan??
eerste keer helemaal opladen?
Dank je voor een reactie, er zit een batterij in dus neem aan dat hij dan niet opgeladen hoeft te worden????
Zoals er in de gebruikershandleiding staat, is de bril voorzien van een oplaadbare batterij/accu.
Deze batterij/accu moet via het bijgeleverde USB-snoertje worden opgeladen.
73's
hoi ik heb de door erbij gepakt er zitten alleen 2 3D brillen in en een transmitter de batterijtjes zijn uiteraard rond weet nie als ze oplaadbaar zijn maar heb er een nieuwe ingedaan en ook die doet hetzelfde en die transmitter kan ik nergens aansluiten op de tv omdat die er al ingebouwd zit is er een andere optie iig bedankt voor de reacties
vergeet erbij te melden dat het om de TDG-BR100 gaat,weet niets als dat verandering brengt
bij de ex720 zou je geen losse transmitter nodig moeten hebben. die zit al in de tv.
transmitters zijn voor bij sommige 2010 modellen.