Deel jouw ervaring!
Ik heb bij het installeren van digitale televisie op mijn nieuwe Bravia KDL32EX521 waarschijnlijk een onjuist netnummer ingevuld en kan nu geen digitale televisie ontvangen.
Volgens Ziggo moet ik de fabrieksinstellingen terugzetten en digitale televisie nogmaals installeren.
Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen.
Kan iemand mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is toch gelukt!
Ik heb het gevonden.
Bedankt!
beste Kirsten,
U gaat naar
- Home
- naar instellingen
- naar systeem settings of instellingen
- dan naar algemene instellingen
- dan naar fabrieks instellingen
Netnummer moet een 0 Voor het 4 cijferige getal.
Greetz,
Ghost
Wanneer ik naar home ga, krijg ik drie blokken in beeld, waarvan alleen het blok analoge tv helder is en bewerkt kan worden. Het blok digitale tv en guide digitaal zijn grijs en hier kan ik niet op klikken. Instellingen kan ik hier niet vinden.
Wanneer ik analoge tv kies, krijg ik een overzicht van de ingestelde zenders en kan ik dus "zappen".
Dus geen instellingen.
ik heb een sony v4000 die wil ik terugzetten naar fabrieksinstellingen,hoe doe ik dit??
op mijnafstandsbediening zit geen knop fabrieksinstelling
wie kan mij helpen??
Welkom,
De functie "terugzetten naar fabrieksinstellingen" is niet op de afstandsbediening terug te vinden maar in het menu van het toestel en wordt "reset" genoemd.
zie ook: http://pdf.crse.com/manuals/4114592211.pdf in het Nederlands gedeelte.
suc6
oke bedankt voor de snelle reactie
maar dan stel je geluid of beeld alleen terug
ik heb plots 10 zenders minder op mijn tv met module
men adviseerd mij om de tv te resetten
weet jij dit?
dvd h beuker
Je bedoelt waarschijnlijk dat je een nieuwe scan wil draaien om de zenders te zoeken. Dat doe je via 'Digitale instellingen'. Je kunt ook eerst op je zenderlijst kijken of de zenders misschien van plaats veranderd zijn. Ik weet niet welke provider je hebt, maar Ziggo heeft een tijd geleden o.a. de regionale zenders verplaatst.
De v4000 heeft geen CI+ tuner aanboord, maar er wordt waarschijnlijk gebruik gemaakt van een alfacrypt module.
Zowel Ziggo als UPC zijn de digitalesignalen aan het aanpassen van 64QAM naar 264QAM, dit houdt in dat er nog meer van de binnenhuis installatie wordt geeist m.b.t. dde signaal sterkte/kwaliteit.
Je zou kunnen proberen om een nepscan op "aards (digitenne)" uit te voeren en daarna weer op kabel laten scannen naar de digitale signalen.
suc6
klopt precies,maar tot eind maart werkte het perfect
is er een kans dat dit nog weer gaat werken?en op welke manier ben nl alle duitse en engels
talige zenders kwijt
vr gr