Join now - be part of our community!

Manager of missing fingerprints

SOLVED
Damiendu33
Visitor

Manager of missing fingerprints

Bonjour, voilà le problème que ma copine a rencontré ce matin avec son Xperi XZ, elle ne peut plus déverrouiller son XZ avec son empreinte digitale et le gestionnaire d'empreintes digitales a disparu de ces paramètres, une personne aurait-elle une solution ? 

Hello, this is the problem that my girlfriend met this morning with her Xperi XZ, she can no longer unlock her XZ with her fingerprint and the fingerprint manager has disappeared from these parameters, a person would it have a solution?

GT

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
dominicfai
Visitor

J'ai entendu dire que la version americaine n'a pas de lecteur d'empreintes digitales et que les versions etrangeres sont basees sur le firmware americain - mais cela peut etre une rumeur.


Vous aurez besoin de l'aide d'une personne Sony - vous aurez besoin d'utiliser google translate pour poster - je suis desole


J'espere que cela est logique Slightly_smiling_Face

I have heard that the US version does not have a fingerprint reader and that the foreign versions are based on the American firmware - but that may be a rumor.


You will need the help of a Sony person - you will need to use google translate to post - I am sorry


I hope it makes sense Slightly_smiling_Face

GT

View solution in original post

4 REPLIES 4
dominicfai
Visitor

rough translation - fingerprint doesnt work and the fingerprint manager has gone.

What android version ? version 8 has a lot of issues ?

Quelle version android ? version 8 a beaucoup de problemes ( desole pour mon mauvais francais- les gens ne respondent qu'en anglais)

Damiendu33
Visitor

Yes is Android 8

Votre français n'est pas mauvais, mais je ne parle que très peu anglais 

dominicfai
Visitor

J'ai entendu dire que la version americaine n'a pas de lecteur d'empreintes digitales et que les versions etrangeres sont basees sur le firmware americain - mais cela peut etre une rumeur.


Vous aurez besoin de l'aide d'une personne Sony - vous aurez besoin d'utiliser google translate pour poster - je suis desole


J'espere que cela est logique Slightly_smiling_Face

I have heard that the US version does not have a fingerprint reader and that the foreign versions are based on the American firmware - but that may be a rumor.


You will need the help of a Sony person - you will need to use google translate to post - I am sorry


I hope it makes sense Slightly_smiling_Face

GT

Damiendu33
Visitor

Oui c'est plus clair maintenant, je vais m'adresser directement a Sony, merci de votre aide 

Yes it's clearer now, I'm going to speak directly to Sony, thank you for your help

GT