annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

USB aansluiting camcorder DCR-HCE39E

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
gijsen80
Bezoeker

USB aansluiting camcorder DCR-HCE39E

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een versie van Picture Package die werkt onder de nieuwste versie van windows (is dat 7) die werkt met een usb aansluiting.

Had nl een update gedownload, krijg dan PMB, maar die werkt niet met USB. En een I-link aansluiting zit niet op mijn laptop en is ook niet in te bouwen volgens de computerzaak waar ik deze gekocht heb.

Of is er een andere manier (software) met usb-aansluiting die wordt ondersteund waardoor ik mijn filmpjes over kan zetten op de pc en vervolgens op dvd/cd. Want dat is het uiteindelijke doel.

Groetjes

Linda

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Beste Hr/Mevr Linda,

Welkom op het Sony Forum.

Op onze support site kunt u de volgende informatie vinden, USB is mogelijk zodra u het onderstaande heeft uitgevoerd dient het te werken.

Zie tabel hieronder

AansluitingstypeBitsnelheidCompatibiliteitOpmerkingen
USB (memory stick)32-bitCompatible(6) (4)
USB (memory stick)64-bitCompatible(6) (4)
i.Link32-bitCompatible
i.Link64-bitCompatible

(4) De geleverde software (Picture Package), die nodig is om films te  importeren, is niet compatibel met Windows 7. Download en gebruik PMB Ver.4.3.03, een versie die wel compatibel is met Windows 7 (met uitzondering van Starter).
(6)  Wanneer u de camcorder loskoppelt, selecteert u [Eject SONY DSC] (SONY  DSC uitwerpen) bij het icoontje Remove Hardware (Hardware verwijderen)  op de taakbalk.

Voor PMB Ver.4.3..03 kunt u naar de volgende link: http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?l=en&f=PMB_V4303_PICPAC&site=odw_nl_NL

Ik hoop dat u hiermee verder komt.
 
Met vriendelijke groet,
Marc
Sony Medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Beste Hr/Mevr Linda,

Welkom op het Sony Forum.

Op onze support site kunt u de volgende informatie vinden, USB is mogelijk zodra u het onderstaande heeft uitgevoerd dient het te werken.

Zie tabel hieronder

AansluitingstypeBitsnelheidCompatibiliteitOpmerkingen
USB (memory stick)32-bitCompatible(6) (4)
USB (memory stick)64-bitCompatible(6) (4)
i.Link32-bitCompatible
i.Link64-bitCompatible

(4) De geleverde software (Picture Package), die nodig is om films te  importeren, is niet compatibel met Windows 7. Download en gebruik PMB Ver.4.3.03, een versie die wel compatibel is met Windows 7 (met uitzondering van Starter).
(6)  Wanneer u de camcorder loskoppelt, selecteert u [Eject SONY DSC] (SONY  DSC uitwerpen) bij het icoontje Remove Hardware (Hardware verwijderen)  op de taakbalk.

Voor PMB Ver.4.3..03 kunt u naar de volgende link: http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?l=en&f=PMB_V4303_PICPAC&site=odw_nl_NL

Ik hoop dat u hiermee verder komt.
 
Met vriendelijke groet,
Marc
Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
gijsen80
Bezoeker

Hallo Marc,

Dit is dezelfde versie als ik al had. Deze opnieuw op de computer geinstalleerd en toch is het niet mogelijk te importeren. Wanneer ik PMB launcher opstart en de handycam aansluit, geeft hij aan dat hij de camera niet kan vinden. Dat deze aangesloten moet zijn met een i-link kabel. En dat is dus net het probleem. Dat gaat dus niet.

Is er nog een andere oplossing?

Linda

profile.country.nl_NL.title
gijsen80
Bezoeker

Hallo allemaal,

Weet iemand nog een andere oplossing voor mijn vraag?

De eerder gegeven oplossing werkt niet.

Alvast bedankt

Gr

Linda