annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kan ik surfen op internet met 40EX700 tv?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
timoko
Bezoeker

kan ik surfen op internet met 40EX700 tv?

Is het zo dat ik kan surfen op internet met mijn tv zoals uitzending gemist?

Ik heb een 40EX700 tv.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

- Windows Media Player 11 of 12 heb je waarschijnlijk al op je PC staan.

- PC en TV beiden op het zelfde thuisnetwerk aangesloten zijn

- In windows media player 11 ga je naar Tools (Alt-T) - Options - Library Tabblad. Daar kan je 'Sharing' aanzetten van alle media files op je PC.

- Je PC ziet waarschijnlijk ook je TV als een apparaat om naar toe af te spelen.

http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connectdlna.html

Wanneer u een Microsoft® Windows®-pc gebruikt als DLNA-mediaserver

U kunt een Microsoft® Windows®-pc gebruiken als DLNA-mediaserver door gebruik te maken van de functies van Windows Media® Player 11.

1.

Start Windows Media® Player 11.

2.

Selecteer [Media delen] in het menu [Mediabibliotheek].

3.

Vink de optie [Mijn mediabestanden delen] aan.

4.

Kies de apparaten waarmee u data wilt delen uit de lijst met apparaten onder het selectievakje [Mijn mediabestanden delen] en selecteer vervolgens [Toestaan].

5.

Selecteer [OK].
De setup voor de DLNA-mediaserver is voltooid.

Opmerkingen

  • Windows Media® Player 11 is niet standaard geïnstalleerd op een Microsoft® Windows®-pc. Download het installatiebestand van de Microsoft®-website om Windows Media® Player 11 te installeren.
  • Meer informatie over het gebruik van Windows Media® Player 11 vindt u via de helpfunctie van Windows Media® Player 11.
  • In sommige gevallen is het mogelijk dat originele DLNA-mediaserversoftware geïnstalleerd is op de pc. Meer informatie kunt u vinden in de handleiding van de computer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
koptelefoonsindeamstel
Bezoeker

Hallo breedBenR,

Ik heb de sony bravia type kdl-32ex700. Hoe kan je dan precies je filmpjes op je pc streamen naar je tv over je thuisnetwerk? Heb je daar sotware voor nodig en waar kan je die vinden? In het menu van de tv onder netwerk - verbeterde functies activeren staat dat je hiervoor op je pc moet installeren: de invoegtoepassing verzenden van pc naar tv. Kan jij mij hiermee helpen?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

- Windows Media Player 11 of 12 heb je waarschijnlijk al op je PC staan.

- PC en TV beiden op het zelfde thuisnetwerk aangesloten zijn

- In windows media player 11 ga je naar Tools (Alt-T) - Options - Library Tabblad. Daar kan je 'Sharing' aanzetten van alle media files op je PC.

- Je PC ziet waarschijnlijk ook je TV als een apparaat om naar toe af te spelen.

http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connectdlna.html

Wanneer u een Microsoft® Windows®-pc gebruikt als DLNA-mediaserver

U kunt een Microsoft® Windows®-pc gebruiken als DLNA-mediaserver door gebruik te maken van de functies van Windows Media® Player 11.

1.

Start Windows Media® Player 11.

2.

Selecteer [Media delen] in het menu [Mediabibliotheek].

3.

Vink de optie [Mijn mediabestanden delen] aan.

4.

Kies de apparaten waarmee u data wilt delen uit de lijst met apparaten onder het selectievakje [Mijn mediabestanden delen] en selecteer vervolgens [Toestaan].

5.

Selecteer [OK].
De setup voor de DLNA-mediaserver is voltooid.

Opmerkingen

  • Windows Media® Player 11 is niet standaard geïnstalleerd op een Microsoft® Windows®-pc. Download het installatiebestand van de Microsoft®-website om Windows Media® Player 11 te installeren.
  • Meer informatie over het gebruik van Windows Media® Player 11 vindt u via de helpfunctie van Windows Media® Player 11.
  • In sommige gevallen is het mogelijk dat originele DLNA-mediaserversoftware geïnstalleerd is op de pc. Meer informatie kunt u vinden in de handleiding van de computer.
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

kort: nee

Internet TV is niet 'Web browsen op TV'

maar is 'filmpjes/uitzendingen bekijken over internet'

  • Je kan alleen specifiek voor Bravia Internet TV geschikte zaken bekijken
    • wel laatste NOS journaals en jeugdjournaals, idem voor duitse Tageschau, in NL niet BBC.
    • niet 'alles wat op uitzendinggemist staat'
    • wel sommige recente uitzendingen van Net 5, SBS6, Veronica, Eurosport.
    • wel alles wat via youtube toegankelijk is.
    • wel nog een hele serie internet programma's: merendeels korte filmpjes.
  • Geen Facebook, Geen Buienradar, Geen 'widgets'  (bestaat wel voor Bravia maar zit niet op de EX serie)

  • Geen webpagina's (bestaat niet voor Bravia - is ook niet te doen met je afstandsbediening)

  • Je kan de tv wel als monitor bij een PC/Laptop gebruiken, met een kabel.
  • Je kan wel alle films die je op je PC hebt staan 'streamen' naar je TV over je thuisnetwerk
  • Windows Media Player 11 kan je gebruiken als DLNA server
  • er is ook andere software voor windows en DLNA servers bestaan ook voor linux of mac en voor smartphone, iphone/ipad/ipod
  • alles wat je kan downloaden, kan je dus ook naar je TV zenden - maar niet zonder PC oid er tussen.
profile.country.nl_NL.title
phagos
Bezoeker

Hoi, ik heb een Bravia KDL-40EX711. Connectie tussen router en tv dmv UTP kabel. Registratie gelukt. Netwerk ook. Hoe kan ik nu de TV als monitor gebruiken. Stel ik heb een Youtube filmpje dat ik wil bekijken.

-moet ik nog drivers installeren?

-welke opties moet ik op de TV aanklikken.

Dan nog een algemene vraag. De manual bij de TV is ronduit bagger. Veel te beknopt. Is er ergens een uitgebreidere manual te downloaden?

groetjes,

Rene