annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opnemen HDD met 26EX320

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Werner-Zegers
Nieuw

Opnemen HDD met 26EX320

Als ik opneem met een HDD kan ik geen andere programma bekijken met mijn bravia 26EX320. Ik weet niet of het mogelijk maar ik wil er graag antwoord op hebben.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

met de huidige firmware kan dat niet. er zit 1 digitale tuner in je tv, die 1 programma kan verwerken. Om op te nemen en iets anders af te spelen zouden er 2 tuners in moeten zitten. Wat wel kan / kon afhankelijk van firmware, is als je ook analoog kijkt... digitaal opnemen en analoog tv kijken zou parallel moeten kunnen, als de firmware dat toestaat. De HDD optie bij de tv maakt die geen volledig onafhankelijke hdd recorder.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

met de huidige firmware kan dat niet. er zit 1 digitale tuner in je tv, die 1 programma kan verwerken. Om op te nemen en iets anders af te spelen zouden er 2 tuners in moeten zitten. Wat wel kan / kon afhankelijk van firmware, is als je ook analoog kijkt... digitaal opnemen en analoog tv kijken zou parallel moeten kunnen, als de firmware dat toestaat. De HDD optie bij de tv maakt die geen volledig onafhankelijke hdd recorder.