annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SBS6, NET5 en Veronica werken niet meer? (opgelost 02-05-2012)

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
74LouisXIV
Bezoeker

SBS6, NET5 en Veronica werken niet meer? (opgelost 02-05-2012)

Beste Gebruikers,

Ik krijg de hele tijd de melding "Alle elementen zijn gefilters" en "Check alstublieft uw waarderingscijfer"

waarom isdat en wat moet ik doen om weer uitzending gemist van deze zenders te kunnen kijken op mijn Bravia?

NB ik heb een Sony KDL-32EX711.

Groeten,

Louis

Message was edited by: pa3eia

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.NL.title
coby311
Nieuw

Ook ik heb dit zelfde probleem sinds kort .sony adverteerd met deze extra functie en nu blijkt het niet meer te werken , dit is dus zeer misleidend.

profile.country.nl_NL.title
rvergoossen
Bezoeker

triest dat Sony de schuld afschuift op SBS zonder dit voor hun klanten samen met SBS op te lossen.

En de consumenten welke een product van Sony gekocht hebbenmet de mogelijkheid uitzending gemist te bekijken hiermee niet mee lastig te vallen.

Dus Sony regel het samen met SBS en zorg dat het weer werkt!

profile.country.nl_NL.title
sgerits
Bezoeker

Ik merk dat het probleem bij mij in ieder geval ineens is opgelost! Ik ben op dit moment SBS6 aan het kijken via mijn cinema set.

Groet

Sjors

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Het probleem met 'Uitzending Gemist' van SBS6, NET5 en Veronica is inmiddels aan SBS-zijde verholpen.
Het probleem heeft ongeveer 2 dagen bestaan (30 April, 1 Mei), blijkens meldingen in dit forum.

profile.country.nl_NL.title
mariandl56
Bezoeker

Het werkt weer, probleem opgelost!

Kunnen we weer van deze internet-service gebruik maken op onze Sony tv's.

profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Had dit probleem inderdaad ook. Heb echter nog geen kans gehad om te kijken of het verholpen is, maar gezien het feit dat het een algemeen probleem was lijkt mij dit wel.

Ik ben echter reuze benieuwd naar wat nu daadwerkelijk het probleem was.

Is dit iets wat we vaker in de toekomst kunnen verwachten ?

profile.country.nl_NL.title
74LouisXIV
Bezoeker

YES YES YES Hij doet het weer !!!!!   :slight_smile: :cool:

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik vermoed: Iemand van IT bij SBS had tijdens een digitale onderhoudactie iets verkeerd gezet. Dat is weer rechtgezet zodra ze het door hadden.