Podziel się wrażeniami!
1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.
Pozdrawiam
1. Czy podczas kręcenia filmów można przybliżać i oddalać?
2. Jaki będzie efekt, jeśli z BODY A55, który ma stabilizację, użyjemy obiektywu, który ma stabilizację?
Czołem
1) Jeśli jeśli korzystasz z obiektywu zmiennoogniskowego, to podczas filmowania możesz korzystać z 'zoomu'.
2) Nie wiem, czy podczas filmowania jest tak samo, jak podczas robienia zdjęć, ale przy foceniu użycie dwóch stabilizacji powoduje poruszenie obrazka, gdyż nie są one ze sobą połączone i nie mogą ze sobą współgrać. Dlatego lepiej korzystać tylko z jednego rodzaju, którego? To już Twoja decyzja
Tak. pod warunkiem, że użyjemy obiektywu zmiennoogniskowegoinvisible napisał(a):
1. Czy podczas kręcenia filmów można przybliżać i oddalać?
Wtedy zdecyduj, której stabilizacji chcesz użyć. Użycie dwóch stabilizacji mija się z celem. Jedna z drugą się nie dogadainvisible napisał(a):
2. Jaki będzie efekt, jeśli z BODY A55, który ma stabilizację, użyjemy obiektywu, który ma stabilizację?
Kontynuując odpowiedź na pytanie drugie - pobiegaj z 2-3 dni i przetestuj jedną i drugą stabilizację. Warto poświęcić ten czas wczesniej, niż poźniej zastanawiać się co poszło nie tak. Jak bedziesz miał więcej czasu, to wspólnie porozprawiamyn co lepsze i zrobimy jakąś burze mózgów
Dzięki za te wskazówki.
Po prostu chodzi mi o to, czy jest jakikolwiek sens kupowania obiektywu ze stabilizacją do body, który ją ma.
i jeszcze jedno pytanie do posiadaczy A55: Czy ten akumulator jest naprawdę taki cienki jak podają wszystkie strony internetowe - ok. 330 zdj. ?