anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Czy warto kupić Sony A230?

imagination-----
Początkujący

Czy warto kupić Sony A230?

zastanawiam się nad kupnem lustrzanki Sony A230. Jestem amatorką, na razie mam kompakt. Doradźcie mi czy warto, a może lepsza będzie Sony A200? Dodam,że lubię robić portrety, zdjęcia makro, krajobrazy. :c20 :c20

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Witaj,

W zasadzie większych różnic w obrazowaniu między A230, a A200 nie ma (ta sama matryca).
W kwestii różnic, które dotyczą głównie ergonomii, pozwól że zacytuję krisa:

kris napisał(a):

inny chwyt (grip) - większy w A200, mniejszy i płytszy w A230
inny format kart (A200 Compact Flash / A230 SD+MS)
tylko w A200 jest możliwość zakupu oryginalnego grip'a (uchwyt pionowy)
A230 jest znacznie lżejsza i ma inny akumulator

Pozdrawiam :c10

imagination-----
Początkujący

Dziękuję bardzo. :) A który będzie lepszym wyborem A200 czy A230?:)

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

imagination napisał(a):

Dziękuję bardzo. :) A który będzie lepszym wyborem A200 czy A230?:)

To już nie ma tak łatwo :smileyhappy: - musisz sama ocenić i sama podjąć decyzję.
Najlepiej wybrać się do sklepu i porównać pod kątem "która lepiej leży w dłoni" :)

imagination-----
Początkujący

Właśnie zamierzam się wybrać niebawem. Natomiast słyszałam, że a200 ma wygodniejszy i stabilniejszy uchwyt od a230. 8-)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

imagination napisał(a):

Właśnie zamierzam się wybrać niebawem. Natomiast słyszałam, że a200 ma wygodniejszy i stabilniejszy uchwyt od a230. 8-)

jako użytkownik zarówno a200(dawniej), jak i a330 (chwyt tak sam jak a230) stwierdzam, że w zdecydowanej większości negatywne opinie nie są oparte dłuższym użytkowaniem, a jedynie chwilką w markecie :c20