anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Doradźcie

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Doradźcie

hejka hejka :c37
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować. :c3
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem.... :c18
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam :)
Doradźcie.

Pozdrawiam i z góry dzięki. :c20

123 ODPOW. 123
profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

55-200 z SAM ma dodatkowy silnik autofocusa wbudowany w obiektyw. 55-200 bez SAM to poprzednia wersja tego obiektywu, gdzie autofocus realizowany była za pomocą tzw. "śrubokręta".

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

mapasja napisał(a):

55-200 z SAM ma dodatkowy silnik autofocusa wbudowany w obiektyw. 55-200 bez SAM to poprzednia wersja tego obiektywu, gdzie autofocus realizowany była za pomocą tzw. "śrubokręta".

mapasja
Początkujący

kris napisał(a):

aktualna oferta DSLR:LINK
poprzednie modele DSLR: LINK
Powyżej jest spis wszystkich "pakietów" w jakich oficjalnie były i są sprzedawane DSLR SONY.

Ooooooo :D :smileythumbsup:
to teraz już wszytko jasne , zapoznam się dokładnie :c44

Quartz.
Użytkownik

Jestem też nowy w lustrzankach, zakupiłem A330H czyli ten zestaw z 18-200 i jestem z niego zadowolony. 18-200 przydaje się po przesiadce z kompaktu, bo tzw. zoomu czasem brakuje w obiektywie 18-55. Jak coś to w załączniku masz fotki z tego obiektywu, nie obrabiane, prosto z puszki jak to się mówi ;)

mapasja
Początkujący

Quartz napisał(a):