Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie składając Wam najserdeczniejsze życzenia noworoczne... Od niedawna zacząłem bawić się fotografią,amatorsko gdyż jestem w tym trochę zielony, ale każdy jakoś zaczynał. Chciałbym oddać pod waszą ocenę kilka fotek z nadzieją ze wytkniecie mi moje błędy, doradzicie co poprawić no i może znajdzie się coś na plus. Ja osobiście jestem zadowolony z efektu jaki uzyskałem.
Dzięki i pozdrawiam oraz czekam na opinie....
skoro jesteś zadowolony to połowa sukcesu..... jednak wolałbym obejrzeć cztery fotki o różnych rzeczach a nie to samo w 4 odsłonach. Ponadto to "coś" stoi na zakurzonej podstawie co dość mocno jest drażniące podczas oglądania... poza tym powalczyłbym nad ostrością... takie detale raczej wymagają wysokiej jakości... i aż się prosi by poeksperymentować ze światłem. Walcz dalej
Co racja to racja troszkę zakurzona ta podstawka, jak rozumiem jeszcze sporo nauki mnie czeka ale będę walczył bo troszkę mnie to wciągnęło i obiecuje urozmaicić kolejną wstawkę... Dzięki za te uwagi.
wg . mnie zdjęcia są nijakie...żadnych emocji we mnie nie wzbudzają... (:o )
mogłeś wstawić 5 rożnych zdjęć o różnej tematyce.
Czekam na lepszą wrzute! do dzieła
pozdrawiam.
Dzięki wielkie, do kolejnych bardziej się przyłożę. Kurcze, a Ja byłem zachwycony tym co uzyskałem....
Nauki i eksperymentów ciąg dalszy, oto 2 fotki ustrzelone dziś. Opinie mile widziane.
Początki bywają trudne.
Dlaczego 06 i 06 są w BW? NIe wygląda to wtedy najciekawiej, no i jeszcze jedna rzecz. Nie jest to najlepszym pomysłem aby takie rzeczy robić w zlewie. Zdjęcia wtedy są nie ciekawe
Zarówno Borubar 06, jak i Borubar 06, bardzo interesujące
Ale trebor ma rację z tym zlewem - postaraj się o jakieś tło - najlepiej jednolite i bedzie super. Te odbicia w powierzchni wody też są
I jeszcze kadr - to naczynie, jeśli odpowiednie moze być bardziej pokazane, a jak nie... warto by jakos ciekawiej skadrować.
trebor napisał(a):