anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Borubar Foto Początki

BORUBAR
Początkujący

Borubar Foto Początki

Witam serdecznie składając Wam najserdeczniejsze życzenia noworoczne... Od niedawna zacząłem bawić się fotografią,amatorsko gdyż jestem w tym trochę zielony, ale każdy jakoś zaczynał. Chciałbym oddać pod waszą ocenę kilka fotek z nadzieją ze wytkniecie mi moje błędy, doradzicie co poprawić no i może znajdzie się coś na plus. Ja osobiście jestem zadowolony z efektu jaki uzyskałem.
Dzięki i pozdrawiam oraz czekam na opinie....

25 ODPOW. 25
TMiN-----
Początkujący

skoro jesteś zadowolony to połowa sukcesu..... jednak wolałbym obejrzeć cztery fotki o różnych rzeczach a nie to samo w 4 odsłonach. Ponadto to "coś" stoi na zakurzonej podstawie co dość mocno jest drażniące podczas oglądania... poza tym powalczyłbym nad ostrością... takie detale raczej wymagają wysokiej jakości... i aż się prosi by poeksperymentować ze światłem. Walcz dalej :thumbsup:

BORUBAR
Początkujący

Co racja to racja troszkę zakurzona ta podstawka, jak rozumiem jeszcze sporo nauki mnie czeka ale będę walczył bo troszkę mnie to wciągnęło i obiecuje urozmaicić kolejną wstawkę... Dzięki za te uwagi.

profile.country.pl_PL.title
marlenoska
Początkujący

wg . mnie zdjęcia są nijakie...żadnych emocji we mnie nie wzbudzają... (:o :shock: :slight_smile: )
mogłeś wstawić 5 rożnych zdjęć o różnej tematyce.
Czekam na lepszą wrzute! do dzieła

pozdrawiam.

BORUBAR
Początkujący

Dzięki wielkie, do kolejnych bardziej się przyłożę. Kurcze, a Ja byłem zachwycony tym co uzyskałem....

BORUBAR
Początkujący

Nauki i eksperymentów ciąg dalszy, oto 2 fotki ustrzelone dziś. Opinie mile widziane.
Początki bywają trudne.

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący