anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

Witam.
Zamieszczam swoje zdjęcia :) Większa część była wykonywana jeszcze :c56 300, przez ostatni rok. Jestem początkujący w fotografii, więc proszę o szczere komentarze, uwagi, porady, etc.

Proszę nie sugerować się nazwą pliku lecz komentarzem do niego.

144 ODPOW. 144
docentstopczyk
Początkujący

Minimalek Sulejowski bardzo fajny, nawet tak pomarańczowy (mam nadzieje że świadomie taki zafarb) :thumbsup:
Chmurki mnie całkowicie nie przekonują :rolling_eyes:

Enzo napisał(a):

a to tylko 550 i 500 da się robić HDR ? :c7

Tak :(

:c12 to chyba ironii nie zrozumiałeś... każdym aparatem można zrobić HDR, potrzebna jest po prostu odpowiednia obróbka graficzna i wykonanie co najmniej 3 kadrów

albo jednego RAW'a z którego robimy 3 tiffy/jpg na 3 wartościach EV {-2,0,+2}. jeżeli robimy dynamiczną scenę, np coś co się rusza, to jest to jedyne rozwiązanie

profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

albo jednego RAW'a z którego robimy 3 tiffy/jpg na 3 wartościach EV {-2,0,+2}. jeżeli robimy dynamiczną scenę, np coś co się rusza, to jest to jedyne rozwiązanie

tego pisać nie chciałem bo co do tego czy to jest wtedy rzeczywiście HDR (czy pseudo HDR) zdania są podzielone, ale fakt też tak można zrobić :smileythumbsup:

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Wtedy nie wiedziałem, że tak można, a teraz mam 550, więc nie muszę się uczyć :)
Kolejne dwie fotki, również z pleneru, trzecia zaś (11) ze spotkania z Rafikim, w Kórniku (rok temu).

profile.country.pl_PL.title
pablo_duch
Początkujący

sympatysze foteczki :thumbsup:

profile.country.PL.title
gegra71
Poszukiwacz

Witam. :c37
Z dotychczasowych fotek, które wstawiłeś to najbardziej mi się 7 podoba.

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

Witam :c37