anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

Witam.
Zamieszczam swoje zdjęcia :) Większa część była wykonywana jeszcze :c56 300, przez ostatni rok. Jestem początkujący w fotografii, więc proszę o szczere komentarze, uwagi, porady, etc.

Proszę nie sugerować się nazwą pliku lecz komentarzem do niego.

144 ODPOW. 144
profile.country.pl_PL.title
Bertone.
Poszukiwacz

66 - to białe to co to jest ?
67 – według mnie za bardzo nasycone kolory
68 – niebo i przepały w dolnej części zdjęcia
69 – ładnie, tylko czemu zostawiłeś te krzaczki ?
70 – mam wrażenie jakby zaraz się przechyliła na lewą stronę
71 – ciemnawe
72 – ja bym jeszcze więcej dołu pokazał nic tego wolnego miejsca na szczycie wieży
73- widok piękny – balans bieli :c9 … za niebiesko
74 – gęś – jakoś nie przemawia za mną takie cięcie
75 – jakoś zdjęcia – rozumiem , że te zanieczyszczenia po prawej stronie to na szybie

__________"Niewiele rzeczy przybliża świat tak, jak czyni to fotografia. Dzięki niej odległe miejsca i ludzie stają się bliscy, a nasze życie bogatsze"__________
profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Bertone napisał(a):

66 - to białe to co to jest ?

Płatek kwiatka, który spadł i sobie leży. Wiem, za jasne.

Bertone napisał(a):

69 – ładnie, tylko czemu zostawiłeś te krzaczki ?

Taki widok z hotelu. Ograniczony byłem daszkiem u góry i drzewkami na dole stąd ich szczyt na zdjęciu :( .

Bertone napisał(a):

72 – ja bym jeszcze więcej dołu pokazał nic tego wolnego miejsca na szczycie wieży

A na dole były autobusy :D

Bertone napisał(a):

75 – jakoś zdjęcia – rozumiem , że te zanieczyszczenia po prawej stronie to na szybie