anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

Witam.
Zamieszczam swoje zdjęcia :) Większa część była wykonywana jeszcze :c56 300, przez ostatni rok. Jestem początkujący w fotografii, więc proszę o szczere komentarze, uwagi, porady, etc.

Proszę nie sugerować się nazwą pliku lecz komentarzem do niego.

144 ODPOW. 144
profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz
profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Dodaję jedno zdjęcie z GT Polonia, które się ostatnio odbyło pod nieobecność forum :)

profile.country.pl_PL.title
kuraq.
Poszukiwacz

Nie wiedziałem, że na Baraniaka tak pod górkę jest :P

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Witajcie po przerwie. Ostatnio byłem na wakacjach. Zwiedziłem kawałki między innymi Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny, z których przedstawię Wam zdjęcia. Na początek jezioro Balaton z Węgier. Reszta później.
Życzę miłego oglądania i proszę o opinie, wskazówki, itp.

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Enzo napisał(a):

Na początek jezioro Balaton z Chorwacji.

Ja przepraszam, ale w którym miejscu w Chorwacji, jest jezioro Balaton? :c18

------------------------------
fotoamator
profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

kurde! Węgry oczywiście! Pomyliło mi się bo miałem jeszcze przed sobą walutę Chorwacką i tak omyłkowo wpisałem.

//Dziękuję za zwrócenie uwagi.

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Enzo napisał(a):

/Dziękuję za zwrócenie uwagi

:c89 nie ma o czym mówić - już myślałem, że Chorwaci sobie nazwę przywłaszczyli...