Podziel się wrażeniami!
Witam.
Zamieszczam swoje zdjęcia Większa część była wykonywana jeszcze 300, przez ostatni rok. Jestem początkujący w fotografii, więc proszę o szczere komentarze, uwagi, porady, etc.
Proszę nie sugerować się nazwą pliku lecz komentarzem do niego.
Cieszę się, że nasza dyskusja w czymś pomogła - oczywiście, na Twoje życzenie mogę oczyścić Galerię z wpisów nie na temat Twoich zdjęć
Ale skoro jesteśmy przy temacie, wprawdzie nie znalazłem póki co, zdjęć przykładowych, o których wspominałem, ale pokażę takie dwie przykładowe tabelki:
Amatorski obiektyw Minolta 75-300/4,5-5,6
Profesjonalny obiektyw Minolta 70-200/2,8 APO
Edit.
Nie znalazłem tamtego, ale tu też są zdjęcia obrazujące wpływ dyfrakcji na ostrość. Linhoff @ 39Mpiks
Po pokonaniu problemów z dostępem do forum przypomniałem sobie o tym, że ostatnim razem jak odwiedzałem forum to zajmowałem się zdjęciami z wakacji. Także po długiej przerwie, kiedy to już mamy niższe temperatury wrzucam dalsze zdjęcia z gorącego wtedy Dubrownika i później z innych miast Dziękuję wszystkim za wizyty, opinie i pouczenia - wszystkie są dla mnie cenne.
Tyle z Dubrownika. Później wrzucę dwa zdjęcia z Medjugorje (tak to się chyba pisze) i Mostaru oczywiście oba miasta należą do Bośni i Hercegowiny
Witam.
Dubrownik, no na pewno jest piękny. Kiedyś się tam wybiorę.
Wracając do Twoich zdjęć to niestety się nie przyłożyłeś, a dokładnie chodzi mi o zasyfioną matrycę. Plamy, plamy i jeszcze raz plamy. To, że niektóre zdjęcia są krzywe to sam napisałeś, ale jak dla mnie to brakuje na nich ostrości i kontrastu. Wyostrzyłeś je po zmniejszeniu?
Takie jest moje zdanie amatora.
168 – Pomysł na kadr jak najbardziej ale następnym razem pilnuj horyzontu.
169 – Sporo ludzików. Zdjęcie z przypadku ?
170 – Obejrzałem i na tym koniec …
171 – Leci , zresztą widać po dachówkach na dole ( ech… a może mam złudzenie )
172 – Zbyt ostre światło , daje po oczach – i coś kiepsko jakościowo
173 – Jak wyżej
174 – Jak 170