anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

maro_ka - dzieciaczkowe

profile.country.pl_PL.title
maro_ka
Początkujący

maro_ka - dzieciaczkowe

Witam,
Stawiam pierwsze kroki w fotografii. Uczę się z poradników, for internetowych oraz książek.
Ostatnio przeglądałem jak fotografować krople :) Mam alfe 200 z kitem 18-70. W przyszłości jak określę w jakiej fotografii czuję się najlepiej dokupię sobie inne szkła, ale na to przyjdzie czas.

Proszę o opinie na temat zdjęcia kropli które zrobiłem. Wiem że rewelacji nie ma ale chciałbym wiedzieć jakich błędów unikać na przyszłość żeby uzyskać dobry efekt. Nie posiadam obiektywu makro.

260 ODPOW. 260
oldguest
Początkujący

Witam Witam
szczerz powiedziawszy to nic specjalnego ta foteczka niczym nie zachwyca ani nie przyciąga ale nie mnie to oceniać jestem tylko zwykłym fotoamatorem poczekajmy na opinie mistrzów focenia
ps; staraj sie wrzucać trochę mniejsze te fotki jak juz się tu utarło na dłuższym boku 800

tereska_50
Początkujący

Witam moze by to zdjecie inaczej wygladalo gdyby sie pozbyc tego cienia i napisu ;) no i jeszcze ten refleks u gory zdjecia,ale to tylko moja amatorska opinia pozdrawiam :D

dobry nawyk numeracja zdjec

maro_ka
Początkujący

Witam,
Jak na razie bawię się ustawieniami, poznaje aparat i jego funkcję. Nie ukrywam. że jest to dla mnie czarna magia. Kombinuje na różne sposoby. Aparat mam od tygodnia i jest to moja pierwsza lustrzanka. Jak wyżej napisałem wszystkie porady czerpie od bardziej "doświadczonych userów". Mam nadzieje uczyć się na swoich błędach :)

Kolejne foto z dzisiejszego wieczorka

Starosta.
Początkujący

Witam :)
Jeżeli chodzi o kropelkę to może i rewelacji nie ma, ale chcesz się uczyć i to jest dobre :)
Jeżeli chodzi o 1 to ciekawe, ale zobaczymy co dalej.

Pozdrawia Starosta :grin:
maro_ka
Początkujący