Podziel się wrażeniami!
Witam, co do robienia zdjęć lustrzanką jestem początkujący, ale samo robienie zdjęć fascynuje mnie od dawna oto efekty..Głównie Makro..Kolejne zdjęcia będą dodawane z czasem. Otwarty na sugestie, opinie i krytykę w dowolnej postaci.
Dodam jeszcze to..
Motylek wyszedł fajnie, tak samo jak zamyślony pies
W pozostałych zdjęciach trudno jest mi doszukać się sensu
Wrzuć jakieś plenery i więcej makro. Pozdrawiam
ostatnia fota - 10! miazga...
reszta oprócz motyla jak dla mnie nic ciekawego ... ale ta ostatnia fota zaje*iaszcza!
Sam nie wiem...o makro nic nie mówię, bo o tym w ogóle pojęcia żadnego nie mam jak to powinno wyglądać.
Piesek i portret natomiast...no na kolana nie rzucają
Psiak trochę chyba nie ostry, i niebieskie tło przy tak jasnej (przepalonej) zieleni, mi nie pasuje.
Czwórka natomiast...bardzo nierównomiernie oświetlona twarz (cienie), czapka (ucięty czubek głowy), jak dla mnie trochę za słabo rozmyte skomplikowane tło z tyłu...
Jak dla mnie jak na pierwsze "poważne zabawy" z aparatem, to jest ok.
Ale czekamy na więcej;) Dawaj co tam jeszcze masz;)
Azazel napisał(a):
Czwórka natomiast...bardzo nierównomiernie oświetlona twarz (cienie), czapka (ucięty czubek głowy), jak dla mnie trochę za słabo rozmyte skomplikowane tło z tyłu...
Dokładnie tak jak piszesz.
Chyba to mi najbardziej w tej fotce "przeszkadza" - że to taki misz-masz, nie jest to portret, nie jest to dokument/relacja z rodzinnego śniadania/obiadu/kolacji. Nie wiem co zdjęcie miało dokładnie przedstawiać. Jeśli portret, to za dużo tła IMO, jeśli scenka to tak jak piszesz, za mało tła I wtedy też oświetlenie twarzy absolutnie ok, jak portret - to wtedy mnie to trochę rozprasza.
Niemniej mina niewyjęta
tło imo spełnia swoje zadanie. informuje o czasie i miejscu akcji. daje wystarczającą informację. poza tym jest tłem. zdystansowanym, ale ważnym elementem całości.