anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

OKography - Początki z Lustrem

spolOKo1lgwec
Początkujący

OKography - Początki z Lustrem

Witam, co do robienia zdjęć lustrzanką jestem początkujący, ale samo robienie zdjęć fascynuje mnie od dawna oto efekty..Głównie Makro..Kolejne zdjęcia będą dodawane z czasem. Otwarty na sugestie, opinie i krytykę w dowolnej postaci.

10 ODPOW. 10
spolOKo1lgwec
Początkujący
Wojt3k
Początkujący

Motylek wyszedł fajnie, tak samo jak zamyślony pies :)
W pozostałych zdjęciach trudno jest mi doszukać się sensu :c3
Wrzuć jakieś plenery i więcej makro. Pozdrawiam

docentstopczyk
Początkujący

ostatnia fota - 10! miazga...

reszta oprócz motyla jak dla mnie nic ciekawego ... ale ta ostatnia fota zaje*iaszcza! :D

Azazel-----
Początkujący

Sam nie wiem...o makro nic nie mówię, bo o tym w ogóle pojęcia żadnego nie mam jak to powinno wyglądać.

Piesek i portret natomiast...no na kolana nie rzucają ;)

Psiak trochę chyba nie ostry, i niebieskie tło przy tak jasnej (przepalonej) zieleni, mi nie pasuje.
Czwórka natomiast...bardzo nierównomiernie oświetlona twarz (cienie), czapka (ucięty czubek głowy), jak dla mnie trochę za słabo rozmyte skomplikowane tło z tyłu...

Jak dla mnie jak na pierwsze "poważne zabawy" z aparatem, to jest ok.
Ale czekamy na więcej;) Dawaj co tam jeszcze masz;)

docentstopczyk
Początkujący

Azazel napisał(a):

Czwórka natomiast...bardzo nierównomiernie oświetlona twarz (cienie), czapka (ucięty czubek głowy), jak dla mnie trochę za słabo rozmyte skomplikowane tło z tyłu...

ale to chyba nie miał być portret w klasycznym ujęciu. ja to widzę jako scenkę rodzajową i akurat drugi plan jest tutaj istotny (IMO to nawet duża głębia byłaby fajna). jakieś takie mocne bokeh to pasowałoby tu jak pięść do nosa IMO.

tak samo z oświetleniem twarzy. nie ma przepałów, tak padało światło. dla mnie wygląda to naturalnie. po prostu