anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pierwsze zdjecia

profile.country.en_GB.title
born_free
Początkujący

Pierwsze zdjecia

Witam!!!

To moj pierwszy post na tym forum.Jestem swiezo upieczonym amatorem interesuje sie fotografia od niedawna i oto kilka z moich pierwszych zdjec.Prosze o ocene.

30 ODPOW. 30
profile.country.pl_PL.title
colorful-----
Początkujący

zmniejsz, proszę, zdjęcia tak, aby miały 800piks na dłuższym boku. nie mieszczą mi (i wielu forumowiczom zapewne również) w całości na ekranie, więc i nie jestem w stanie ich skomentować...

born_free
Początkujący

ok,dzieki za rade ;)

colorful-----
Początkujący

od razu lepiej ;)

więc po kolei
1 - bardzo nieładne światło (chyba zdjęcie doświetlane lampą błyskową, o ile mnie oczy nie mylą), które 'wyprało' kolory i spłaszczyło kwiat...
2 - ładne zdjęcie, miłe dla oka kolory, tylko ach! niepotrzebna zupełnie ta postać w lewym dolnym rogu, psuje całe ujęcie... trzeba było poczekać, aż przejdzie, albo skadrować zdjęcie tak, zeby nie było tej pani w kadrze.
3 - gdyby nie te metalowe pręty/sztachety za modelką, byłoby całkiem udane zdjęcie :)

born_free
Początkujący

Hmm...Dzieki za slowa krytyki,mysle,ze w pezyszlosci bede pamietal.Co do kwiatu to bylo to pierwsze zdjecie jakie zrobilem ;).A tu poprawione bez pani w rogu i jeszcze cos.

profile.country.PL.title
JennyM-----
Poszukiwacz

mała prośba o poprawkę numeracji
1 w ostatniej wrzucie :thumbsup:

rabarbar-----
Początkujący

dokładnie, 1 z ostatniej jak na pierwsze zdjęcia bardzo udana ,ladny kadr, ladne kolory :thumbsup: ,pod proźbą o numerowanie również się podpisuje, bardzo ułatwia to późniejszą ocenę

born_free
Początkujący

Numeracja poprawiona ;) fajnie,ze sie podoba :thumbsup:

witsu------
Początkujący

Jak na początkującego, to robisz bardzo udane zdjęcia :thumbsup: Czekam z niecierpliwością na kolejne. Będę tu systematycznie zaglądał.

Kolisz