anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Hmm co wybrac?

profile.country.de_DE.title
ombre-----
Początkujący

Hmm co wybrac?

Czesc,
ostatnia moja lustrzanka to K-Minolta i dwa obiektywy.Jestem laikiem i szukam czegos nowego.
W miedzyczasie mialem kilka "kompaktow" ale to z poodu minimalizmu tych aparatow - w 2005 urodzil sie synek i aparat byl zawsze "w pogotowiu".Teraz szukam czegos dla siebie - reanimacja starego bakcyla.Myslalem o sony :c56 550 plus dwa obiektywy np jeden 28-55 drugi cos w kierunku tele .Prosze o potwierdzenie, lub krytyke.

41 ODPOW. 41
ombre-----
Początkujący

O ten skrot biegalo - to skopiowany link w allegro a zeby dzialal trza bylo chcac nie chcac skopiowac po calosci.Ale moze otrzymam pomoc jako laik i poczatkujacy ?Czy ta 550-siatka to cos dla mnie czy lepiej chwycic sie czegos innego???

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

wyczerpujących odpowiedzi uzyskałeś wcześniej od kilku forumowiczów.

ombre-----
Początkujący

Tak, niby tak, ale powiedzmy ze to jakna wyborach(bo wybrac trzeba) kazdy glos jest wazny - a poza tym chodzi mi o to czy ta cena jest OK czy lepiej gdzies indziej kupic...
Nie oczekuje ze ktos inny podejmie za mnie decyzje, oczekuje tylko pomocy.

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

ja w życiu nie kupiłbym aparatu na allego http://klubkm.pl/forum/images/smilies/nea.gif

Lajam.
Expert

ombre napisał(a):

kazdy glos jest wazny

Jesli zamierzasz podjąć decyzję na podstawie głosowania na forum to.... :shock:

Zakup powinien być świadomy...bo jeśli się rozczarujesz to wylejesz czarę goryczy na doradców?

ombre-----
Początkujący

Kris Kris, mam nadzieje ze mnie zle nie zrozumiesz, ale z Ciebie chlopie to trzeba wyciagac wszystko.

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

ombre napisał(a):

Kris Kris, mam nadzieje ze mnie zle nie zrozumiesz, ale z Ciebie chlopie to trzeba wyciagac wszystko.