anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???

4036-----
Początkujący

Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???

Mam już na oku SONY DSLR-A550L Cena mnie troche powala, no ale trudno. Chodzi mi bardziej o obiektyw. Chce taki, żeby zdjęcia w ruchu się nie rozmazywały. Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie, ale pisze: Programy tematyczne: Makro, Portret, Nocne ujęcie, Krajobraz, Zachód słońca, Sport Z tego co się orientuje program SPORT oznacza robienie zdjęć w ruchu. Czy jakbym kupiła całą tą lustrzankę wraz z obiektywem (ta w linku) to mogłaby mnie zadowolić, jeżeli chodzi o robienie zdjęć w ruchu? Jakie inne lustrzanki SONY możecie polecić i obiektywy? Jestem zupełnym laikiem, ale chce wybrać dobrą lustrzankę. Pomożecie? :c20

84 ODPOW. 84
4036-----
Początkujący

Lustrzankasony.pl, temat: Fotografowanie ruchu będzie dla Ciebie pomocny.

No znam tą strone. Cała(?) przerobiona już dawno :smileymrgreen:
do czego wystarczy? Nikt tutaj wróżką nie jest, a potrzeby to zawsze indywidualna sprawa.

Bo jak inni czytają poprzednie posty to wiedzą że chodzi mi o zdjęcia w ruchu :smileyrolleyes:
A ceny lamp to już kolejna sprawa :c6 :c7

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Bo jak inni czytają poprzednie posty to wiedzą że chodzi mi o zdjęcia w ruchu :rolling_eyes:

ale co to znaczy zdjecia w ruchu ?
jadąc pociągiem chcesz robić zdjęcia ? Samo określenie w ruchu nie pomoże, bo jest po prostu zbyt ogólnikowe

Początkujący

kris napisał(a):

Bo jak inni czytają poprzednie posty to wiedzą że chodzi mi o zdjęcia w ruchu :rolling_eyes:

ale co to znaczy zdjecia w ruchu ?
jadąc pociągiem chcesz robić zdjęcia ? Samo określenie w ruchu nie pomoże, bo jest po prostu zbyt ogólnikowe

Jagoda : ) pisała wcześniej, że głównie chodzi jej o fotografowanie swojego ruchliwego psa :c20