anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???

4036-----
Początkujący

Początkująca. Body A550, ale jaki obiektyw???

Mam już na oku SONY DSLR-A550L Cena mnie troche powala, no ale trudno. Chodzi mi bardziej o obiektyw. Chce taki, żeby zdjęcia w ruchu się nie rozmazywały. Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie, ale pisze: Programy tematyczne: Makro, Portret, Nocne ujęcie, Krajobraz, Zachód słońca, Sport Z tego co się orientuje program SPORT oznacza robienie zdjęć w ruchu. Czy jakbym kupiła całą tą lustrzankę wraz z obiektywem (ta w linku) to mogłaby mnie zadowolić, jeżeli chodzi o robienie zdjęć w ruchu? Jakie inne lustrzanki SONY możecie polecić i obiektywy? Jestem zupełnym laikiem, ale chce wybrać dobrą lustrzankę. Pomożecie? :c20

84 ODPOW. 84
profile.country.pl_PL.title
acinloop
Nowicjusz

Chodzi mi bardziej o obiektyw. Chce taki, żeby zdjęcia w ruchu się nie rozmazywały.

Obiektyw jest tu narzędziem pracy a nie sposobem na "zamrożenie ruchu". Chcesz "zamrozić ruch" użyj krótkich czasów otwarcia migawki i wysokiego, użytecznego iso. Wiadomo, jaśniejszy obiektyw pozwoli nam uzyskać krótsze czasy otwarcia migawki niż obiektyw standardowy 18-55/18-70, ale i tymi obiektywami da się przecież zrobic bez problemu nieporuszone zdjęcia. Raczej zastanów się jakiego typu chcesz robic zdjęcia, w jakich sytuacjach i jaka ogniskowa będzie Ci odpowiadała.
Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie, ale pisze: Programy tematyczne: Makro, Portret, Nocne ujęcie, Krajobraz, Zachód słońca, Sport

to są programy tematyczne, dostępne w samym aparacie a nie obiektywie. Aparat dostosowuje parametry nagrywania, do interesującej nas sceny (wybranej przez użytkownika).
Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie

Ale TUTAJ jest dużo napisane ;)

colorful-----
Początkujący