anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Osłona przeciwsłoneczna do Alfy200.

LalaAla
Początkujący

Osłona przeciwsłoneczna do Alfy200.

Cześć :)
Szukam dobrej osłony przeciwsłonecznej do mojej Alfy. Szukam na allegro i szczerze mówiąc nie znam się na tym.. Jakie polecacie?? Czy kształt ma znaczenie?? I na co wpływa dany kształt?? Czy któraś z tych się nadaje?? :

http://allegro.pl/najlepsza-uniw-oslona-gumowa-55-55mm-gratis-w-wa-i1356483542.html

http://allegro.pl/oslona-przeciwsloneczna-tulipan-easy-clip-55-55mm-i1358072581.html

7 ODPOW. 7
profile.country.pl_PL.title
acinloop
Nowicjusz

Jeśli miałbym wybierac to tą z drugiego linku, jest bardziej praktyczna; mam tu na myśli możliwośc odwrócenia jej, przydaje się to podczas transportu obiektywu w torbie.
PS. Nie było osłony w komplecie z obiektywem?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Osłona tulipanowa sprawdza się tylko w obiektywach, które mają nieruchomą (taka która się nie obraca) przednią część obiektywu. W przypadku kita 18-55 czy 18-70 jej stosowanie jest pozbawione sensu.

profile.country.pl_PL.title
acinloop
Nowicjusz

No, to jest fakt niezaprzeczalny :thumbsup: Tylko do jakiego obiektywu ma byc ta osłona :question:

LalaAla
Początkujący

Jest dołączona do zestawu ale to jest najbardziej podstawowa jaką dodają do obiektywu, który już kupiłam z alfą A200.. Myślałam, że jest to taka "dodana na odwal się" osłona i warto zainwestować w lepszą ale mówicie, że nie warto??

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

LalaAla napisał(a):

Jest dołączona do zestawu ale to jest najbardziej podstawowa jaką dodają do obiektywu, który już kupiłam z alfą A200.. Myślałam, że jest to taka "dodana na odwal się" osłona i warto zainwestować w lepszą ale mówicie, że nie warto??