Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich użytkowników tego forum. Śledzę to forum już długi czas, lecz to będzie mój pierwszy post. Jestem fotoamatorem, który ma duże ambicje i łatwo się nie zniechęca. Ostatnio długi czas rozmyślałem nad tym za jaką dziedzinę fotografii wziąć się na poważnie. Ostatecznie padło na sport. Zdaje sobie sprawę, że nie jest to najtańsza (:P) opcja ale to jest to co mnie 'kręci'. Chciałbym kupić sobie teleobiektyw do zdjęć meczów piłki ręcznej, nożnej, boksu i innych tego typu wydarzeń. Nie wiem, który z obiektywów będzie do tego celu lepszy, Soniak 70-300g ssm czy tamron 70-200 f2,8. Za tamronem przemawia oczywiście światło i generalnie optyka, za soniakiem zakres i ssm - nie wiem tylko czy jest on szybszy od śrubokręta czy poprostu cichszy - nie wiem także jak jest z ostrością i odwzorowaniem kolorów tego obiektywu.
Co wy o tym sądzicie moi drodzy?
Chciałbym się zamknąć w 3000PLN, w opcje wchodzi kupno obiektywu używanego, w tym także na ebay'u itp.
Maja puszka to skromna a200.
dziwne porównanie bo szkła zupełnie inne...tamron podobno ma wolny af
a tu kilka fotek z obu szkieł http://www.dyxum.com/dforum/topic36384.html
http://www.dyxum.com/dforum/topic31553.html
frankohlanko napisał(a):