Podziel się wrażeniami!
http://www.anetasulej.com/
Czy tylko mnie się wydaje, czy rzeczywiście ona to robi świetnie? Czy ktoś na forum dysponuje podobnymi umiejętnościami obsługi PS i mógłby powiedzieć z czego się tego nauczył?
Ja niemalże spadłem z krzesła.
Dlatego nienawidzę PS'a. Z jednej strony rozumiem, że obecne możliwości obróbki cyfrowej są praktycznie nieograniczone i jest to narzędzie, które odpowiednio używane niesamowicie udoskonala modelkę/modela i/lub całą scenę.
Z drugiej strony z ludzi robić plastik to już przesada...
Plastik swoją drogą, ale zmiana koloru oczu i przesunięcie i zmniejszenie ucha?
http://www.anetasulej.com/retusz-zdjec/6" target="_blank
ładna zmiana tła ... modelek nawet nie trzeba wyprowadzac w plener skoro i tak mozna go sobie dorobic
Matti napisał(a):
ładna zmiana tła ... modelek nawet nie trzeba wyprowadzac w plener skoro i tak mozna go sobie dorobic
pokaz to komus kto nie interesuje sie fotografia i grafika komputerowa
jestem daleki od fotograficznego konserwatyzmu, ale wiem, że o wiele bardziej opłaci się zrobić zdjęcie w plenerze niż to samo w fotoszopie.
wiarygodne naklejenie pierwszego planu z jasnej ekspozycji na tło z ekspozycji ciemnej zajmie ładnych ładnych kilka godzin, a efekt i tak nie będzie idealny.
W działalności dot. retuszowania chodzi właśnie o poprawienie zdjęć, które np. nam się podobają, a niekoniecznie są zrobione w idealnych warunkach plenerowych.
To usługa właśnie dla kogoś kto chce sobie zmienić wygląd skóry, wyprostować nos itp
To coś jak chirurgia plastyczna, ale zdecydowanie tańsza opcja
Same fotki ze stronki - moim zdaniem znakomity poziom obróbki, szczególnie jeśli chodzi o skórę.
No calkiem łądnie ale nie widze w tym nic wyjkatkowego. normalna obróbka, jaką robi sie przy kazdej sesji.
MAti dobrze mowi, jak pokażesz to komus kto nie wie jak sie to robi to wtedy spadnie z krzesla
RESTAURACJA ZDJĘĆ PRZEZ TĄ PANIĄ TO ŻENADA