anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Centre zaprasza

OsiRis-----
Początkujący

Sony Centre zaprasza

na wykłady "Komputerowa obróbka cyfrowych zdjęć " Katowice dn.23 maja

szczegóły na www.akademiasony.pl

16 ODPOW. 16
profile.country.pl_PL.title
dejmien
Nowicjusz

z chęcią bym się przeszedł...

ale muszę być na wszystkich zajęciach w sobotę na uczelni :(

profile.country.pl_PL.title
plastelinka
Początkujący

byłam ! wykład był bardzo interesujący, zwłaszcza że jestem bardzo początkująca. słuchałam, wszystko grzecznie notowałam, czy zapamiętałam, to się okaże.

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

plastelinka to moze sie podzielisz notatkami?

profile.country.pl_PL.title
plastelinka
Początkujący

nie ma problemu. jednak najpierw sama muszę rozszyfrować, co też ja tam napisałam :wink:

OsiRis-----
Początkujący

Data: 20 czerwca 2009 w godzinach 10:00 - 13:00
Rodzaj: wykład foto
Prowadzący: Tomasz Pacan
Miejsce:
Kino Cinema City sala nr 1 w Galerii Kazimierz
ul. Podgórska 34 w Krakowie

W dniach 27 – 28 czerwca 2009 roku w Krakowie, na lotnisku Rakowice-Czyżny odbędzie się VI Małopolski Piknik Lotniczy. Dla miłośników fotografii będzie to wspaniała okazja do wypróbowania swoich sił w bardzo wymagającej fotografii lotniczej.

Podejmując wyzwanie zespół Akademii Sony Centre postanowił przygotować użytkowników aparatów Sony do tego wydarzenia i na kolejne wykłady zaprosiliśmy znanego fotografa – „odkrywcę nieba” – Tomasza Pacana.
Na tydzień przed piknikiem w krakowskiej sali kina Cinema City w Galerii Kazimierz odbędą się wykłady cyklu Akademii Sony Centre, na których poruszymy zagadnienia związane z techniką fotografii lotniczej, używanego sprzętu (optyka) oraz sposobów kadrowania i obróbki zdjęć.

Podczas warsztatów będzie można również nabyć najnowszy album Tomasza Pacana – „Krajobraz podniebny”


a ja jadę :c10

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert