Podziel się wrażeniami!
witam, jestem nowym fotoamatorem i mam problem a mianowicie nie wiem jaki tryb uzyc do robienie zdjec na studiowce na ktora sie wybieram, prosze o szybko odpowiedz, mój aparat to sony a200 z standardowym obiektywem.
pzd Divi:)
jesli jest juz taki temat lub podobny to przepraszam ale nie moglem znalesc;(
Nie sądzę, aby ktokolwiek podał Ci uniwersalne ustawienia. Wszystko zależy od tego co chcesz uzyskać. Podstawą jest tutaj lampa błyskowa i bynajmniej nie ta wbudowana w aparat. Niestety nie masz zbyt jasnego szkła a na takiej imprezie najwięcej ciekawych rzeczy dzieje się poza blaskiem świateł . To tak półżartem... Ale jest w tym nieco prawdy. Musisz poratować się dobrym doświetleniem. Obawiam się, że będziesz musiał ratować się wyższym ISO. Staraj się jednak nie szaleć ponad 400. Moja rada: rób zdjęcia w RAWach. Ja na twoim miejscu ustawiłbym prawdopodobnie priorytet czasu naświetlania. Darowałbym sobie wrażenia z GO na korzyść jak najkrótszych czasów by uzyskać jak najlepszą ostrość. Ale to tylko moje zdanie.
A ja się spytam co to jest studiówka?
Arurze, śmiej śmiej, ja myślalam, wchodząc w ten wątek, że na prawdę chodzi tu o coś ze studiem związanego
Szczerze mówiąc wcześniej nie zwróciłem uwagi na to. Dopiero po tym co napisał arekbartosz przypatrzyłem się tytułowi. Swoją drogą mam nadzieję, że Divigel idzie jako osoba towarzysząca na tę 'studiówkę' a nie jako tegoroczny maturzysta, bo cienko go widzę z polskiego
macie sie z czego smiac tylko z jednej literowkii popelnionej z szybkosci pisania, dziekuje za rady
Spoko, tutaj większość żyje w zgodzie a takie żarty to z czystej sympatii
Divigel napisał(a):
macie sie z czego smiac tylko z jednej literowkii popelnionej z szybkosci pisania, dziekuje za rady
Divigel napisał(a):
witam, jestem nowym fotoamatorem i mam problem, a mianowicie nie wiem jakiego trybu uzyc do robienia zdjec na studniowce, na ktora sie wybieram, prosze o szybką odpowiedz, mój aparat to Sony a200 z standardowym obiektywem.