anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Studiówka

Divigel
Początkujący

Studiówka

witam, jestem nowym fotoamatorem i mam problem a mianowicie nie wiem jaki tryb uzyc do robienie zdjec na studiowce na ktora sie wybieram, prosze o szybko odpowiedz, mój aparat to sony a200 z standardowym obiektywem.

pzd Divi:)

jesli jest juz taki temat lub podobny to przepraszam ale nie moglem znalesc;(

15 ODPOW. 15
Creatoor
Początkujący

Nie sądzę, aby ktokolwiek podał Ci uniwersalne ustawienia. Wszystko zależy od tego co chcesz uzyskać. Podstawą jest tutaj lampa błyskowa i bynajmniej nie ta wbudowana w aparat. Niestety nie masz zbyt jasnego szkła a na takiej imprezie najwięcej ciekawych rzeczy dzieje się poza blaskiem świateł :c6. To tak półżartem... Ale jest w tym nieco prawdy. Musisz poratować się dobrym doświetleniem. Obawiam się, że będziesz musiał ratować się wyższym ISO. Staraj się jednak nie szaleć ponad 400. Moja rada: rób zdjęcia w RAWach. Ja na twoim miejscu ustawiłbym prawdopodobnie priorytet czasu naświetlania. Darowałbym sobie wrażenia z GO na korzyść jak najkrótszych czasów by uzyskać jak najlepszą ostrość. Ale to tylko moje zdanie.

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

A ja się spytam co to jest studiówka?

oldguest
Początkujący

:smileyhappy:

Creatoor
Początkujący

To taka zabawa w studio http://klubkm.pl/forum/images/smilies/hahahaha.gif

profile.country.pl_PL.title
colorful-----
Początkujący

Arurze, śmiej śmiej, ja myślalam, wchodząc w ten wątek, że na prawdę chodzi tu o coś ze studiem związanego :c20

Creatoor
Początkujący

Szczerze mówiąc wcześniej nie zwróciłem uwagi na to. Dopiero po tym co napisał arekbartosz przypatrzyłem się tytułowi. Swoją drogą mam nadzieję, że Divigel idzie jako osoba towarzysząca na tę 'studiówkę' a nie jako tegoroczny maturzysta, bo cienko go widzę z polskiego :c7

Divigel
Początkujący