anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kdl-nx500

kostinio
Początkujący

kdl-nx500

Witam :c37 Jestem nowy na forum i jeszcze nie mogę się odnaleźć. Szukalem tematu zwiazanego z modelem nx500. Jestem zainteresowany w niedalekiej przyszlosci kupnem tego telewizora ale chciałbym usłyszeć jeszcze jakieś opinie ( :rolling_eyes: jestem raczej laikiem jesli chodzi o telewizory dlatego ciężko mi sprecyzować o co mi chodzi w opiniach dokładnie - raczej o jakość obrazu , czy są jakieś problemy z podłączaniem sprzętu typu dvd , komputer , itp)

Chyba że polecacie coś innego 40 cali w podobnej cenie to też z checia przeczytam.

Jeżeli jest już temat na forum odnośnie tego modelu to poproszę o link.

28 ODPOW. 28
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Nierównomierne podświetlenie. Jest cechą technologii LCD. W telewizorach tej klasy zdarza się bardzo rzadko - o ile wogóle się trafi. Osobiście przez moje ręce przewinęło się sporo LCD i nigdy tego nie widziałem. Może jestem przewrażliwiony na tym punkcie, ale lubię dopiąć wszystko na ostatni guzik :c3 Nie wiem jak będziesz kupował telewizor (czy przez internet, czy w sklepie). W sklepie masz prawo do sprawdzenia sprzętu. Czyli przed zakupem poproś o podłączenie telewizora. Jak sprzedawca podłączy, włącz na pusty kanał, albo wybór portu i zobacz czy wszystko jest ok. Jeśli będzie clauding, to zauważysz i będziesz wiedział o co chodzi. W sklepie Internetowym kupując jako osoba prywatna możesz sprawdzić LCD w domu i jak coś to odesłać w ciągu 10 dni. Nie jestem prawnikiem, żeby się upewnić co do zasad odsyłania zalecam sprawdzenie szczegółów w prawach konsumenta. Podkreślam, że sam nigdy nie trafiłem na takie coś i nie miałem potrzeby korzystania z tego typu usług.

kostinio
Początkujący

Mysle ze bede kupował dla pewnośći w sklepie to sprawdze. Dzięki.

Zimny_
Użytkownik

Pozdrawiam i napisz jak wrażenia po zakupie!

oldguest