Deel jouw ervaring!
1.Volgens diverse berichten op internet zou de KDLEX650 de C1 module van UPC herkennen.
Echter dit is nog steeds niet het geval.
Jammer, want nu zit ik nog steeds met de mediabox.Het is dus afwachten wat UPC gaat doen.
2.Internet op de draadloze router vindt hij wel, maar helaas alleen de laptop van mijn man.En die van mij niet.
Op mijn laptop staan veel foto's en filmpjes, die ik graag direkt (draadloos) op deze tv zou willen afspelen.
De laptop van mijn man weggehaald, alle instellingen opnieuw gedaan, maar mijn laptop ziet hij niet.Terwijl ze
vlak naast elkaar staan.Dus binnen het bereik van de tv/router/laptops.Geen idee hoe ik dat nu verder op moet lossen.Op zich geen probleem, een USB stick doet het ook goed.Maar toch....:smileyconfused:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen dat mijn laptop ook "gezien "wordt op de Bravia en bijna vice versa.
Ik was er een tijdje mee zoet ,maar nu kan ik een filmp(je) op mijn laptop aanklikken en laten afspelen op de tv.
Kwestie van een apparaat toevoegen (de Bravia dus) op de laptop.
Film aanklikken > Afspelen > kies de Bravia > en verdikke, hoj doetut.
Kan dan via de laptop ook het volume regelen.
Je moet er maar opkomen:smileyplain:.
Soms is het zo eenvoudig dat je het over het hoofd ziet.
Wilde ik even laten weten.
Fijne (voetbal) avond.
Agnes
Welkom,
De KDL ......ex650 is met de CI+ tuner wel geschikt voor de CI+ module van UPC.
73's
Via een omweg wel.Maar niet officieel.
Dit is de omweg:http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=40142.100
Heb inmiddels HD besteld(is al verzonden) en gelijk gevraag om de Cl+.
Maar de KDL 40EX650 staat nog niet op hun "lijst".
Het is ook een recente tv, sinds eind maart op de markt.
Dus wat niet is, kan nog komen.
Bedankt voor je reply.
(Edit: ik zie net dat je ook op chelloo.com post.Altijd handig:smileywink: )
Message was edited by: agpeete
Ik zie net dat je ook op die link post.
Altijd handig:smileywink:
Omdat het een nieuw toestel is heb ik je nog niet doorgestuurd naar Chelloo.com
Je kan de digitale kanalen nu al programmeren en genieten van NED1 (EK) zonder dat je de CI+ module al binnen hebt.
73's
We hebben alles al digitaal met een mediabox.
Fijn en mooi toestel,die Bravia, maar dat is met alles wat nieuw is (hoezo recessie).
Gisteren kontakt gehad met UPC en ons contract vernieuwd,nieuwe mediabox + 10 HD kanalen.
Inmiddels al genoten van anderhalve wedstrijd EK,zappend tussen de Belg en Ned1.
Eerst even afwachten of het me lukt om de nieuwe mediabox aan te sluiten en dan verder kijken of we de Cl+ module echt wel willen hebben.
Tis meer het idee dat dat kan(gadget) dan dat de box in de weg staat.
Opnieuw bedankt voor je reply.
Fijne 2e helft
Agnes
Als de Mediabox er eentje is zonder opname functie zou ik zoizo voor de CI+ module gaan.
Met de CI+ module komt het toestel veel meer tot zijn recht met alle mooie voordelen t.o.v. een mediabox.
jaja, ik ben helemaal pro CI+ module, zoals je hier en daar waarschijnlijk gelezen hebt.
73's
Die opnamefunctie vind ik (nog) niet zo belangrijk.
Kom al tijd te kort omdat ik ook veel via de laptop bekijk (uitzending gemist of UPC Live) en daarnaast via mijn Iconia tablet.
Ik weet het...overdreven: tennis op mijn tablet, Uitzending gemist op de laptop en de rest op de Bravia.
Ik weet de weg een beetje op chelloo.com en als ik toch over ga op die module, laat ik dat uiteraard weten.
Iemand zoals jij die er meer verstand van heeft dan ik heb, senior zijnde ,kan me altijd verder op weg helpen.
Maar het kan zomaar zijn dat ik er helemaal zelf uitkom > interesse > heerlijk om alles uit te vogelen >tijd zat.
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de Cl.
(3-1 voor Advokaat/Russen
Morgen zullen we dan maar afwachten.Ben benieuwd maar wie niet)
Gr.
Agnes
Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen dat mijn laptop ook "gezien "wordt op de Bravia en bijna vice versa.
Ik was er een tijdje mee zoet ,maar nu kan ik een filmp(je) op mijn laptop aanklikken en laten afspelen op de tv.
Kwestie van een apparaat toevoegen (de Bravia dus) op de laptop.
Film aanklikken > Afspelen > kies de Bravia > en verdikke, hoj doetut.
Kan dan via de laptop ook het volume regelen.
Je moet er maar opkomen:smileyplain:.
Soms is het zo eenvoudig dat je het over het hoofd ziet.
Wilde ik even laten weten.
Fijne (voetbal) avond.
Agnes
O o, ik voorziet de volgende vragen al aankomen.
Wordt het geen tijd voor een Sony Tablet, deze kan hele mooie dingen doen i.c.m. de Bravia.
Nu tijd voor de voetbal in HD op de Bravia met het Wilhelmus in Dolby Digital 5.1
73's