Podziel się wrażeniami!
zastanawiam się nad kupnem lustrzanki Sony A230. Jestem amatorką, na razie mam kompakt. Doradźcie mi czy warto, a może lepsza będzie Sony A200? Dodam,że lubię robić portrety, zdjęcia makro, krajobrazy.
Witaj,
W zasadzie większych różnic w obrazowaniu między A230, a A200 nie ma (ta sama matryca).
W kwestii różnic, które dotyczą głównie ergonomii, pozwól że zacytuję krisa:
kris napisał(a):
inny chwyt (grip) - większy w A200, mniejszy i płytszy w A230
inny format kart (A200 Compact Flash / A230 SD+MS)
tylko w A200 jest możliwość zakupu oryginalnego grip'a (uchwyt pionowy)
A230 jest znacznie lżejsza i ma inny akumulator
Dziękuję bardzo. A który będzie lepszym wyborem A200 czy A230?:)
imagination napisał(a):
Dziękuję bardzo. A który będzie lepszym wyborem A200 czy A230?:)
Właśnie zamierzam się wybrać niebawem. Natomiast słyszałam, że a200 ma wygodniejszy i stabilniejszy uchwyt od a230.
imagination napisał(a):
Właśnie zamierzam się wybrać niebawem. Natomiast słyszałam, że a200 ma wygodniejszy i stabilniejszy uchwyt od a230.
dziękuję bardzo, w takim razie coraz bardziej przekonuję się do a230. Bo skoro ten uchwyt jest wygodny, to już chyba wiem, jakiego dokonam wyboru. A czy na początek wystarczy obiektyw 18-55?
imagination napisał(a):
Bo skoro ten uchwyt jest wygodny
dziękuję bardzo za pomoc. A co do uchwytu to potrzymam w sklepie i sprawdzę, bo jednak najlepiej przekonać się samemu.
Jestem nowy na forum i witam wszystkich. Kupilem w sierpniu Sony230. chciałem lustrzankę cyfrową.
Kupilem dlatego, że jechałem na pielgrzymkę do Włoch. Bylem u Ojca Pio też w marcu, ale
nie miałem aparatu.
Jestem świeży w fotografii cyfrowej. Mam na koncie kilka tysięcy prac czarno-białych praktykę w ciemni, ale na kilka lat przestalem fotografować.
Z banalnej przyczyny, młode pokolenie nie chce oglądac zdjęć, po prodstu nie ma dla kogo robić. I niestety obecnie jestem cofnięty.