Podziel się wrażeniami!
Sony 230
Ja mam mieszane odczucia z form ustawienia ostrości.
Kiedy powinno robić sie z czystego MF ? Czy ustawianie ostrości na AF jest uzależnione od
oświetlenia ? W słabym świetle np. gorzej.
Pmijam opcje w ruchu, bowtedy AF obiektywu jest konieczny.
Na razie ja wiem tyle, że AF bez obiektywu ma wadę.
Przy punktowym AF trzeba się przyłożyc do ustawienia, bo niestety nie zapala się dioda, jak w opcji AF obiektywu. I można ustawić pomyłkowo nie na środkowy obszar.
Czyli mamy 3 opcje: czysta ręka, AF aparatu+ręcznie oiektyw, i pelne AF+AF.
Jakie stosujecie kryteria wyboru ? Kit 18-55mm.
Może moje mieszane uczucia biora się po prostu z koloru. 22 lata temu robilem na Satrcie 6x6, i tam też nie wychodzila "brzytwa". Podobne wroku 2000, była lustrzanka analogowa ,
zdjęcia na Cyprze, oświetlene dobre, pierścienie Frensla i też nie byłem zadowolony z ostrości.
Tak jak napisałem, w kolorze jestem "zielony" i nie mam doświadczeń.
Bronek
Ps. Przepraszam, po prostu pisałem o poźnej godzinie.
Bronek, powiedz co brałeś?
Przeczytaj to co napisałeś i napisz to jeszcze raz.
Zrozumiale.
Witaj Bronku.
Z całym szacunkiem, ale nic nie rozumiem o co tak naprawdę pytasz. Czy mógłbyś sformułować swoje wątpliwości w inny sposób?
Kiedy powinno robić sie z czystego MF ? Czy ustawianie ostrości na AF jest uzależnione od
oświetlenia ? W słabym świetle np. gorzej.
Prezcyzyjniej zapytam. Czy jeżeli światlo na wskaźniku jest w pozycji "0", to jest to wystarczająca ilośćc światla do właściwego dzialania AF ?
Zastanawialem sie, w jakim celu są te krótkie błyski,teraz wiem.
Na razie ja wiem tyle, że AF bez obiektywu ma wadę.
Co rozumiesz pod AF obiektywu?
Co wg Ciebie oznacza AF aparatu?
A już w ogóle nie mogę pojąć: , AF aparatu+ręcznie obiektyw,
oraz
pełne AF+A
Szczerze Ci powiem że nie do końca jestem w stanie Cie zrozumieć
Jeśli dobrze rozumiem to masz wyłączony AF w obiektywie i chcesz że by AF dalej działał ??