anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

Witam.
Zamieszczam swoje zdjęcia :) Większa część była wykonywana jeszcze :c56 300, przez ostatni rok. Jestem początkujący w fotografii, więc proszę o szczere komentarze, uwagi, porady, etc.

Proszę nie sugerować się nazwą pliku lecz komentarzem do niego.

144 ODPOW. 144
profile.country.pl_PL.title
pablo_duch
Początkujący

z ostatnich podoba mi sie roza na wodzie :thumbsup:
a przy 106 widze :c25 ze masz jak umnie "Gluty" na matrycy
pozdro

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Po dłuższej przerwie kolejne zdjęcia. Wszystkim bardzo dziękuję za cenne dla mnie uwagi oraz komentarze.

profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

Szkoda że ostrość nietrafiona :(

cataris
Początkujący

Szkoda, że 110 nieostre... :( Ale pamiętam jakie tam były warunki, więc rozumiem :P. Sama mam całą gamę nieostrych zdjęć z tego :P.

Na pierwszym - fajna kompozycja.

profile.country.de_DE.title
Bambi-----
Początkujący

Tomku, w moich podpowiedziach zabrakło podpowiedzi o manualnym ustawieniu ostrości...
Ostrość w takim przypadku możemy ustawić "na oko" za pomocą podziałki na obiektywie. Przy odpowiedniej wartości przysłony uzyskujemy głębię ostrości pozwalającą na uzyskanie dobrego zdjęcia.

Paweł
profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

Ostrość to spokojnie można było na AF ustawić bo aparat wyrabiał bez najmniejszych problemów :P

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Z ostrością był problem bo zacząłem ostrzyć ręcznie a potem zgasili ten duży reflektor, który walił wprost do obiektywu więc gdy go wyłączyli źle ustawiłem ostrość ;( Jednakże dziękuję za komentarze i rady. Na przyszłość pobawię się ustawieniami dłużej.

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz