anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Enzo - Plenerowe + GT Polonia 2012.

Witam.
Zamieszczam swoje zdjęcia :) Większa część była wykonywana jeszcze :c56 300, przez ostatni rok. Jestem początkujący w fotografii, więc proszę o szczere komentarze, uwagi, porady, etc.

Proszę nie sugerować się nazwą pliku lecz komentarzem do niego.

144 ODPOW. 144
profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Witajcie po przerwie :c37
Wczoraj udało mi się kupić fiszaja (Samyang 8mm f/3.5) - udało mi się też wcześniej kupić DT 50mm f/1.8 SAM (zdjęcia z niego potem). Po zakupie udałem się do najładniejszej galerii handlowej w Poznaniu (Stary Browar) i popróbowałem obiektyw. Proszę o opinię i uwagi :c20
Przy okazji życzę rodzinnie spędzonych świąt i szczęścia w Nowym Roku :c61

profile.country.en_GB.title
spidzior
Początkujący

Wszystkie bardzo fajne z wyroznieniem dla 186... . Robi robote ten Twoj nowy nabytek... pozdraiwm

profile.country.PL.title
krzys1977
Poszukiwacz

Mi się podobają bardzo fotki 185 i 186. :thumbsup:

A 700 & VG-C70AM | SONY 100/2.8 macro | TAMRON 17-50/2.8 | SIGMA 70-200/2.8 EX APO DG II HSM | SONY HVL-F58AM | SONY HVL-F42AM | Velbon Sherpa 600
profile.country.pl_PL.title
karooolg
Nowicjusz

185 bardzo fajne :thumbsup: .

kuraq.
Poszukiwacz

Mi najbardziej klatka przy SC się podoba :c20

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz

Witam po przerwie.
Dawno nie ustrzeliłem niczego ciekawego poza tym jednym zdjęciem, którym chcę się dzisiaj z Wami podzielić i poddać go Waszej krytyce :) Kadr nie jest idealny bo fociłem przez okno (jakiś miesiąc temu) i musiałem się spieszyć z uwagi na to, że słońce szybko się chowa przy wschodach i zachodach, które mam okazje podziwiać :)

profile.country.PL.title
.Enzo.
Poszukiwacz