Podziel się wrażeniami!
Mam już na oku SONY DSLR-A550L Cena mnie troche powala, no ale trudno. Chodzi mi bardziej o obiektyw. Chce taki, żeby zdjęcia w ruchu się nie rozmazywały. Na tej stronce, której podałam nie jest napisane dużo o obiektywie, ale pisze: Programy tematyczne: Makro, Portret, Nocne ujęcie, Krajobraz, Zachód słońca, Sport Z tego co się orientuje program SPORT oznacza robienie zdjęć w ruchu. Czy jakbym kupiła całą tą lustrzankę wraz z obiektywem (ta w linku) to mogłaby mnie zadowolić, jeżeli chodzi o robienie zdjęć w ruchu? Jakie inne lustrzanki SONY możecie polecić i obiektywy? Jestem zupełnym laikiem, ale chce wybrać dobrą lustrzankę. Pomożecie?
dobrze, że się zapytałaś
Na razie to planuje kupić tą lustrzankę, o której bez przerwy mówimy no i ten kit
Nad lampą zewnętrzną pomyśle w przyszłości
Zadawałaś dużo pytań i rozwinęła się burzliwa dyskusja ja od siebie odpowiem na to Czyli rozumiem, że jeżeli ustawimy w aparacie odpowiednie parametry migawki, ISO itp to obojętnie jaki obiektyw sobie poradzi?
tylko pamiętaj, że jak ustawisz szeroko otwartą przysłonę np f1.4 to głębia ostrości będzie bardzo mała i możesz nie trafić ostrością tam gdzie potrzeba,
Na Boga, nie!
10zer, kto jak kto, ale Ty to już powinieneś wiedzieć, że jak nie ma wystarczająco światła, to żaden obiektyw sobie nie poradzi, choćbyś nie wiem co na aparacie poustawiał.
Szum - koleżanka jest zupełną laiczką, jak sama napisała, a co można też wywnioskować z jej wypowiedzi. Jestem przekonana, że nie zozumiała zbyt wiele z Twojej wypowiedzi, no może oprócz tego, że nikon dcośtam będzie lepszy do robienia zdjęć psa.