anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kdl-nx500

kostinio
Początkujący

kdl-nx500

Witam :c37 Jestem nowy na forum i jeszcze nie mogę się odnaleźć. Szukalem tematu zwiazanego z modelem nx500. Jestem zainteresowany w niedalekiej przyszlosci kupnem tego telewizora ale chciałbym usłyszeć jeszcze jakieś opinie ( :rolling_eyes: jestem raczej laikiem jesli chodzi o telewizory dlatego ciężko mi sprecyzować o co mi chodzi w opiniach dokładnie - raczej o jakość obrazu , czy są jakieś problemy z podłączaniem sprzętu typu dvd , komputer , itp)

Chyba że polecacie coś innego 40 cali w podobnej cenie to też z checia przeczytam.

Jeżeli jest już temat na forum odnośnie tego modelu to poproszę o link.

28 ODPOW. 28
kostinio
Początkujący

zauważyłem że te 700tki nie są aż tak drogie ( do 4000 mozna juz kupić) i zastanawiam sie nad nim, Ale zauwazylem ze to jest LED. Czy warto kupowac tv led? czy ta technologia led jest juz dopracowana czy jeszcze lepiej sie wstrzymac?

Ravi-----
Początkujący

Dokładnie to jest edgle LED bo rodzajów podświetlenia diodowego jest kilka, ten typ zastosowany między innymi w nx700 charakteryzuje się niewielką grubością (trochę ponad 6cm) odbiornika w stosunku do przeciętnego telewizora LCD. Jeśli chodzi o samą technologię podświetlenia to wiadomo cały czas jest ulepszana, ale jest już dość długo na rynku.

kostinio
Początkujący

W końcu jakieś forum gdzie mówią konkrety. Dzięki jeszcze raz za pomoc i doradzenie.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik