Podziel się wrażeniami!
Witam Jestem nowy na forum i jeszcze nie mogę się odnaleźć. Szukalem tematu zwiazanego z modelem nx500. Jestem zainteresowany w niedalekiej przyszlosci kupnem tego telewizora ale chciałbym usłyszeć jeszcze jakieś opinie (
jestem raczej laikiem jesli chodzi o telewizory dlatego ciężko mi sprecyzować o co mi chodzi w opiniach dokładnie - raczej o jakość obrazu , czy są jakieś problemy z podłączaniem sprzętu typu dvd , komputer , itp)
Chyba że polecacie coś innego 40 cali w podobnej cenie to też z checia przeczytam.
Jeżeli jest już temat na forum odnośnie tego modelu to poproszę o link.
zauważyłem że te 700tki nie są aż tak drogie ( do 4000 mozna juz kupić) i zastanawiam sie nad nim, Ale zauwazylem ze to jest LED. Czy warto kupowac tv led? czy ta technologia led jest juz dopracowana czy jeszcze lepiej sie wstrzymac?
Dokładnie to jest edgle LED bo rodzajów podświetlenia diodowego jest kilka, ten typ zastosowany między innymi w nx700 charakteryzuje się niewielką grubością (trochę ponad 6cm) odbiornika w stosunku do przeciętnego telewizora LCD. Jeśli chodzi o samą technologię podświetlenia to wiadomo cały czas jest ulepszana, ale jest już dość długo na rynku.
W końcu jakieś forum gdzie mówią konkrety. Dzięki jeszcze raz za pomoc i doradzenie.
Żadna technologia nie jest w 100% dopracowana. Nawet podświetlenie zimnych katod (CCFL), które ma już swoje lata. Diody LED w telewizorach są "młode", na pewno przez najbliższe parę lat będą zachodziły zmiany w tej technologii. Już teraz jest kilka rodzajów podświetlenia diodowego (pełne, inteligentne wygaszanie, krawędziowe....). Sony w m.in. NX700 oprócz podświetlenia EDGE LED (krawędziowe), używa nowatorskiego panelu Deep Black. Po raz pierwszy panel ten jest użyty w telewizorach. Do tego dochodzą technologie wspomagające poprawę jakości obrazu i najnowsze silniki. Efekt jest bardzo fajny.