anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Doradźcie

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Doradźcie

hejka hejka :c37
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować. :c3
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem.... :c18
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam :)
Doradźcie.

Pozdrawiam i z góry dzięki. :c20

123 ODPOW. 123
wratislavian
Początkujący

podałem link do strony z dobrymi zdjęciami. gwarantuje Ci, że bardzo mało z tamtych prac zostało zrobionych przy użyciu obiektywu kitowego.
zapytaj krisa czy chodzi na śluby z kitem. no nieważne. dobry obiektyw to dobry obiektyw.

poza tym ująłem temat generalizując.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

wratislavian napisał(a):

dobry obiektyw to dobry obiektyw.

Cóż za argumentacja :smileyexclaim:
:c4

wratislavian napisał(a):

poza tym ująłem temat generalizując.

Więc zaznaczaj to kiedy udzielasz rad osobom początkującym. Występujesz z pozycji osoby "znającej się" i Twoja opinia może mieć istotny wpływ. Pamiętaj o tym bo za bardzo rozpędzasz się w tych generalizacjach.

wratislavian
Początkujący

podtrzymuje zdanie. kit służy do nauki. nie czepiaj się szczegółów i nie łap mnie za słówka bo taka dyskusja nie niesie, żadnej treści. nie sądziłem, że będe musiał tłumaczyć co oznacza dobry.

nie bez powodu większość z was już dawno temu zamieniła kita na coś lepszego...

czyli 16-80 CZ jest dobrym obiektywem? i według Ciebie Lajam 18-55 to też jest dobry obiektyw. podobne światło podobny zakres i 1600zł różnicy. to chyba raczej Twoje rozumowanie miesza dziewczynie w głowie...